تاریخ انتشار: 1401/06/11 16:22
کد خبر: 16955

محرمی گزینه لیگ کرواسی یا بازی مقابل چلسی؟

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب امیدوار است شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.
محرمی گزینه لیگ کرواسی یا بازی مقابل چلسی؟

صادق محرمی در حالی برای پنجمین سال متوالی در لیگ یک کرواسی مانده که شرایط بهتری نسبت به فصول اخیر در دینامو زاگرب دارد و در هفت هفته گذشته این رقابت‌ها ۶ بار به‌عنوان یار ثابت یا ذخیره فرصت بازی به دست آورده و پیش‌بینی می‌شود تداوم همین روند کاری کند تا او آمار بازی بیشتری نسبت به تمام چهار سال قبل انجام بدهد.

این مدافع راست که گزینه اول دراگان اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی تیم ملی ایران محسوب می‌شود، در دیدارهای اخیر دینامو زاگرب در لیگ یک کرواسی و مراحل پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا نمایش موفقی داشته و در کنار عملکرد تدافعی موثر، توانسته دو پاس گل هم بدهد و آمار خوبی بر جای بگذارد.

محرمی در دیدار اخیر دینامو زاگرب مقابل سیبنیک در لیگ یک کرواسی که توانستند به برتری برسند، حضور کامل در ترکیب تیمش داشت ولی مشخص نیست در بازی امشب برابر ریه‌کا هم از ابتدا به میدان برود یا سرمربی دینامو به او استراحت خواهد داد تا در دیدار اروپایی آینده از او بهره ببرد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه ماکسیمیر، نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ یک کرواسی را مقابل تیم قعرنشین ریه‌کا برگزار می‌کند که در صورت حضور صادق محرمی در ترکیب تیمش، بعید است شانس حضور ثابت در دیدار اروپایی مقابل چلسی را به دست بیاورد.

 

دینامو زاگرب معمولا ترکیب نسبتا متفاوتی در لیگ یک کرواسی و رقابت‌های اروپایی خود داشته و محرمی با توجه به عملکرد خوب خود در دیدارهای این فصل امیدوار است در لیگ قهرمانان نیز به میدان برود.

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی سه‌شنبه شب هفته آینده در هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی خواهد بود که صادق محرمی امید زیادی دارد یکی از مهره‌های اصلی تیمش در این مسابقه مهم باشد؛ هرچند امشب در بازی لیگ برابر ریه‌کا فرصت کمتری به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx6bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیروزی دینامو زاگرب بدون محرمی