تاریخ انتشار: 1401/06/14 17:38
کد خبر: 16783

کنایه کروس به لیگ برتر؛ فصل قبل در اروپا جام نگرفتند

تونی کروس معتقد است لیگ برتر فقط به خاطر پول بیشتر نسبت به لیگ های دیگر برتری دارد. او یادآوری کرد که تیم های انگلیسی فصل قبل در رقابت های اروپایی جام نگرفتند.
کنایه کروس به لیگ برتر؛ فصل قبل در اروپا جام نگرفتند

تونی کروس در تابستان 2014 و پس از اتمام جام جهانی با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو از بایرن مونیخ به رئال پیوست. مدیر برنامه های او چندی پیش این انتقال را سرقت قرن خواند چرا که با توجه به شرایط کنونی بازار، رئال به نوعی کروس را ارزان از بایرن خرید.

 

کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد پیوستن به رئال گفت:«  بهترین تصمیم ممکن بود و اتفاقی بهتر از پیوستن به رئال نمی توانست برای من رخ بدهد. انتقال به بزرگترین باشگاه دنیا اتفاق فوق‌العاده‌ای بود ولی در ابتدا کار ساده ای نداشتم. زبان اسپانیایی ام خوب نبود ضمن اینکه توقعات از من نیز بالا بود. 24 ساله بودم و باید سریع خودم را با سبک بازی رئال وفق می دادم. خدا را شکر که توانستم همه مشکلات را پشت سر بگذارم.»

کروس در تمجید از فلورنتینو پرز، رئیس رئال، گفت: « من ارتباط بسیار نزدیکی با پرز دارم و او در قلب من جای دارد. از روز اول کاری کرد که در رئال احساس راحتی کنم و برایم مثل یک پدر بود. پرز با 25 میلیون یورو مرا از بایرن خرید و می توانست چند سال بعد با چند برابر آن رقم بفروشد ولی حتی یک بار حس نکردم که باشگاه قصد فروشم را دارد. پرز به من اعتماد کامل دارد و این اعتماد نیز متقابل است.»

 

لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات تابستانی رکوردی جدید ثبت کرد و باشگاه های انگلیسی بیش از دو میلیارد یورو برای خرید بازیکن هزینه کردند. بسیاری از فوتبال دوستان اعتقاد دارند که لیگ برتر کیفیت بالاتری نسبت به لیگ های دیگر دارد ولی تونی کروس با این نظر موافق نیست. ستاره آلمانی رئال گفت: « لیگ برتر باکیفیت‌ترین لیگ دنیا نیست. فصل قبل باشگاه های انگلیسی هیچ موفقیتی در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس کسب نکردند. ما توانستیم چلسی و سیتی را از لیگ قهرمانان حذف کنیم و در فینال نیز لیورپول را شکست دادیم. به دلیل حق پخش تلوزیونی بالا، باشگاه های انگلیسی بودجه بیشتری دارند ولی خدا را شکر، برای همه فوتبالیست ها دستمزد بالا در اولویت نیست و برخی نام و اعتبار باشگاه و کسب جام را به دستمزد بیشتر ترجیح می دهند.»

کروس در مورد کریستیانو رونالدو گفت:«  رسیدن به سطح رونالدو آسان نیست. او یک مبارز واقعی است و هرگز ناامید نمی شود. بیهوده نیست که هنوز هم یکی از بهترین های فوتبال دنیاست.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kemqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کروس: پیوستن به رئال مادرید بهترین تصمیمم بود/ پرس لحظه‌ای هم به فروش من فکر نکرده است