تاریخ انتشار: 1401/06/14 19:22
کد خبر: 16776

لیگ برتر فوتبال| برتری پرگل پرسپولیس مقابل هوادار

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.
لیگ برتر فوتبال| برتری پرگل پرسپولیس مقابل هوادار

تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. لوکادیا در دقیقه 13 و سعید صادقی در دقیقه 37 گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

 

داور: بیژن حیدری

دقیقه 3: توپ ارسالی بازیکنان هوادار در حالی که از دستان بیرانوند رها شده بود به موقعیت خطرناک برای تیم میزبان تبدیل شد، اما داور خطای بازیکنان آبی‌پوش را روی بیرانوند گرفت.

دقیقه 9: بازی بلند پرسپولیسی‌ها روی ارسال سروش رفیعی با دو ضربه سر گولسیانی و پورعلی‌گنجی به اولین موقعیت سرخ‌ها در این بازی تبدیل شد که برگشت توپ توسط مدافعان هوادار و در ادامه ضربه بی‌دقت اسماعیلی‌فر این موقعیت را هدر داد.

دقیقه 13: پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه و ضربه تمام‌کننده لوکادیا گل اول پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند. در این صحنه سعید صادقی با یک پاس خوب توپ را به اسماعیلی‌فر رساند و پاس کات‌بک این بازیکن از روی خط را لوکادیا با یک ضربه دقیق وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 20: باز هم فرار سعید صادقی داخل محوطه جریمه هوادار یک موقعیت خطرناک را خلق کرد، اما این بار لوکادیا نتوانست پاس در عرض این بازیکن را تبدیل به گل کند و یک موقعیت بسیار خطرناک برای پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 21: سپهر روزی طلب اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 30: علی نعمتی هم به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

دقیقه 37: سعید صادقی پس از یک حرکت انفرادی زیبای در عرض و از پیش‌رو برداشتن چند بازیکن هوادار  با یک شوت دقیق پای چپ گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: مهدی ترابی هم با کارت زرد داور جریمه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399ngw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی 11مرد اصلی الهامی برای بازی با پرسپولیس