تاریخ انتشار: 1401/06/19 19:37
کد خبر: 16529

کارشناسی داوری دیدار استقلال و نساجی

جعفر خوشرو می‌گوید عملکرد همرنگ در بازی استقلال و نساجی نسبتا خوب بوده است.
کارشناسی داوری دیدار استقلال و نساجی

جعفر خوشرو، کارشناس داوری، در خصوص قضاوت یاسر همرنگ در دیدار استقلال و نساجی که با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان در هفته ششم همراه بود، اظهار کرد: مهم‌ترین نکته این بازی که فیفا در سال ۲۰۲۲ روی آن تاکید دارد، اعتراض نکردن نیمکت‌ها و به اصطلاح تحریک کردن داور است. همرنگ کار درستی کرد که به نیمکت دو تیم کارت زرد داد و حتی می‌توانست افرادی را اخراج کند زیرا متاسفانه این مورد هنوز در فوتبال ما جا نیافتاده است.

وی درباره صحنه‌های حساس نیمه نخست گفت: در دقیقه ۳، پیمان بابایی توسط مدافع نساجی تعادلش را از دست داد که این صحنه خطا بود و باید پنالتی به سود استقلال اعلام می‌شد اما داور اشتباه کرد. گل نخست استقلال صحیح بود و کارت زردی که در دقیقه ۳۷ به جان‌ملکی، مدافع نساجی داده شد هم درست بود. در ادامه داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد که این تصمیم همرنگ هم صحیح بود زیرا شجاعی با دست مانع از عبور توپ شد و خطا بود.

این کارشناس داوری درباره قضاوت همرنگ در نیمه دوم توضیح داد: در ابتدای نیمه دوم، به جان‌ملکی کارت زرد دوم داده شد و این بازیکن از زمین مسابقه اخراج شد؛ این تصمیم صحیح بود زیرا در هر دو صحنه‌ای که مدافع نساجی خطا کرد، یک موقعیت خوب را از حریف گرفته بود. همچنین داور در دقیقه ۸۰ یک پنالتی به سود تیم شمالی اعلام کرد که این پنالتی هم صحیح بود و مدافع استقلال روی مهاجم نساجی مرتکب خطا شد.

خوشرو در پایان گفت: در کل داور عملکرد خوبی داشت و با وجود اشتباه در دقیقه ۳ بازی، خوش شانس بود که نتیجه به سود استقلال رقم خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aym5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناس داوری: برگشت کارت زرد، اقتدار داور را زیر سؤال می‌برد