تاریخ انتشار: 1401/06/19 19:58
کد خبر: 16527

ساپینتو: عالی بازی کردیم/ این پیروزی برای خانواده استقلال است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این بُرد را به تمام مجموعه استقلال هدیه می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم هواداران پرشور و عزیز ما تا پایان فصل، حامی تیم محبوبشان باشند.
ساپینتو: عالی بازی کردیم/ این پیروزی برای خانواده استقلال است

یکاردو ساپینتو پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم و بازی عالی را انجام دادیم. در تمام لحظات توانستیم بازی را کنترل کنیم و اجازه ندادیم که حریف بازی کند. آنها تیم خوبی هستند، اما نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند. بازی قبلی هم خوب بازی کردیم، اما با این تفاوت که برنده شدیم.

وی درمورد تعطیلات پیش‌رو و شرایط تیم استقلال، عنوان کرد: بازی کردن مقابل 9 - 10 نفر سخت است، اما ما امروز بازی کردیم. از مدیتریت باشگاه تشکر کرده و این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنم. همه اعضای تیم برای موفقیت تیم کار می‌کنند و یک خانواده خیلی خوبی داریم که کمک می‌کند به اهداف‌مان برسیم. از هواداران تشکر می‌کنم و این حمایت را در طول فصل نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کارهای زیادی انجام دادیم و موارد زیادی هست که بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم. فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. مدلی بازی کردیم که در ایران بی‌همتا بود. این بازی برای هواداران و کل ایران عالی بود.

وی افزود: بازی قبلی هم ما لایق پیروزی بودیم اما این اتفاق رخ نداد. قبل از بازی نکته‌ای را به شاگردانم گفتم و آن هم این بود که ما باید متفاوت‌تر از بازی قبل ظاهر شویم. به آنها گفتم در این بازی اگر بازهم داوران اعلام پنالتی کنند ما می‌جنگیم و به گل‌های اول و دوم و سوم خواهیم رسید. از این شرایط خوشحالم چون بازیکنان با توپ و بدون توپ خیلی خوب بازی کردند.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان استقلال لایق حضور در تیم ملی هستند، عنوان کرد: امیدوارم تعداد آنها زیاد باشد، چون هرچقدر تعداد آنها بیشتر باشد برایم باعث افتخار است. اگر این تعداد زیاد باشند  برای باشگاه هم باعث افتخار خواهد بود. امیدوارم بازیکنان از این شانس استفاده کرده و به تیم ملی برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص کی‌روش خاطرنشان کرد: زمانی که من در اسپورتینگ بازی می‌کردم او مربی من بود. در تیم ملی جوانان هم مربی من بود. کی‌روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره‌اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام‌جهانی موفق باشد.

وی درمورد علت تعویض پیمان بابایی، اظهار داشت: وی پیش از شروع نیمه دوم کمی درد داشت. او یک نیمه خیلی خوب بازی کرد و در نیمه دوم نتوانست به کارش ادامه دهد و تعویضش کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد تعویض‌های تیمش در اوایل نیمه دوم، گفت: با هر دو ترکیب ما فرصت‌های زیادی را ایجاد کردیم. تعویضی‌های ما عملکرد خوبی داشتند و در مجموع 15 فرصت گلزنی ایجاد کردیم. چون سه روز پیش ما بازی داشتیم و بازیکنان دیگر هم لایق بازی بودند دست به تعویض زدم.

وی درخصوص اعتراض‌های مربیان هر دو تیم در جریان این بازی، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اعتراض‌ها تاثیری داشته باشد، چون من کارت زرد گرفتم. یک پنالتی واضح و شفاف را داور نگرفت و در مقابل به من کارت زرد داد. اگر نتوانیم صحبت کنیم و نظر بدهیم دیگر فوتبال نیست. گاهی نیاز است که ما هم بتوانیم نظر بدهیم، اما من همیشه به داوران احترام می‌گذارم.

ساپینتو درمورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، گفت: برای ما که روز به روز در حال پیشرفت هستیم من دوست دارم که این روند ادامه داشته باشد، اما توقف لیگ یک برنامه است که من به آن احترام می‌گذارم. این شرایط برای همه یکسان است. برخی از بازیکنان باید خانواده خود را ببینند و پس از آن به کار خود ادامه خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4886dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده ساپینتو به بازیکن خبرساز استقلال