تاریخ انتشار: 1401/06/21 19:40
کد خبر: 16452

نامزد سابق هدایت تیم ملی روی نیمکت تیم نروژی

اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
نامزد سابق هدایت تیم ملی روی نیمکت تیم نروژی

 اوله گنار سولسشر بار دیگر روی نیمکت مربی‌گری نشست هر چند او حالا در محیطی مربی‌گری می‌‌کند که با اولدترافورد تفاوت‌های زیادی دارد.

جالب اینجا است که چند هفته پیش در میانه جنجال‌های جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران و کنار گذاشتن اسکوچیچ از نیمکت تیم ملی و سپس ابقای او نام اوله گنار سولسشر به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی او در تیم ملی ایران منتشر شده بود. شایعه‌ای که به واقعیت تبدیل نشد تا در نهایت نیمکت تیم ملی به کارلوس کی‌روش برسد.

سولسشر سال گذشته بعد از کسب نتایج ضعیف در ماه نوامبر توسط منچستریونایتد اخراج شد. در نهایت بعد از شکست 4-1 خارج از خانه مقابل واتفورد کاسه صبر مدیران یونایتد لبریز شد تا حکم به اخراج سرمربی نروژی بدهند.

سولسشر نزدیک به یک سال از فوتبال دور بود و به جز شایعه مربوط به هدایت تیم ملی ایران خبر خاصی از او در رسانه‌ها به چشم نمی‌خورد. او چند بار به رسانه‌های نروژی گفته بود ترجیح می‌دهد مدتی را کنار خانواده‌اش سپری کند.

سولسشر که به شهر زادگاهش در نروژ برگشته هدایت تیم جوانان باگشاه وردنز گانگ را به عهده گرفته است. تیمی که پسرش، الایجا، هم در آن بازی می‌کند. این باشگاه نروژی بعد از پیروزی در اولین بازی با سولسشر اعلام کرد دست‌کم یک باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس با اوله‌گنار سولسشر تماس‌هایی برقرار کرده است هر چند نام این باشگاه اعلام نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3997rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سولسشر: مدت‌ها بود مهاجمی مثل کاوانی نداشتیم