تاریخ انتشار: 1401/06/24 13:19
کد خبر: 16338

آنچلوتی: بنزما هنوز شانس بازی در دربی را دارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید عدم حضور مهاجم فرانسوی‌اش در دربی مقابل اتلتیکومادرید قطعی نشده است.
آنچلوتی: بنزما هنوز شانس بازی در دربی را دارد

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) دومین برد متوالی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل جاری را با غلبه بر لایپزیگ کسب کرد و در صدر جدول گروه F قرار گرفت. یک گل از فدریکو والوده و یکی دیگر از مارکو آسنسیو بازیکنی که این روزهای از وضعیت خود به خاطر نیمکت‌نشینی‌های پی در پی راضی نیست، رئال مادرید را در مسیر صعود از گروه خود قرار داد.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، اگرچه در ابتدای نیمه اول دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم. با این حال مهمترین چیز این بود که پشت سر مدافعان‌مان فضایی برای فرار مهاجمان حریف خالی نماند و به همین دلیل هم توانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم. بین دو نیمه تصمیم گرفتیم که فشار بیشتری به حریف بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در مسیر صعود قرار دارد، اظهار داشت: بله. ما دو بازی اول‌مان را برده‌ایم، اما بعد از وقفه بازی‌های ملی، بازی‌های دیگری در پیش است. باید از این فرصت برای تجدیدقوا استفاده کنیم.

آنچلوتی درباره آسنسیو و نارضایتی او از وضعیتش گفت: من از عملکرد او راضی‌ام. امروز او فرصت بازی پیدا کرد و کارش را هم انجام داد. به نظرم او به این گل نیاز داشت. او در ابتدای فصل برای رفتن یا ماندن تردید داشت، اما در نهایت ماند و همه ما هم از تصمیمش راضی هستیم. من به آسنسیو تبریک گفتم. گل او برای قطعی شدن پیروزی‌مان حیاتی بود. عصبانیت او (از وضعیتش) سبب شده است که عملکردش در تمرینات اخیرمان بهتر شود.

کارلتو در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بنزما به دربی مادرید - یکشنبه هفته آینده - خواهد رسید یا نه، عنوان کرد: ببینیم چه می‌شود. اگر بتواند تمرین کند بله می‌رسد، در غیر اینصورت بازی نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9qao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آنچلوتی و رئال‌مادرید امشب رکورد می‌زنند