تاریخ انتشار: 1401/06/24 15:56
کد خبر: 16332

با عبور از رونالدو؛ 2 رکورد جدید مسی در لیگ قهرمانان

لیونل مسی شب گذشته با گلی که برای پی اس جی در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، با گذر از رونالدو، دو رکورد جدید را ثبت کرد.
با عبور از رونالدو؛ 2 رکورد جدید مسی در لیگ قهرمانان

 لیونل مسی این روزها از غیبت کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان نهایت استفاده را می برد. او در پیروزی شب گذشته پی اس جی در لیگ قهرمانان یک گل زد و توانست با عبور از فوق ستاره پرتغالی، دو رکورد جدید را ثبت کند.

مسی با گلزنی برابر مکابی رژیم صهیونیستی، بالاتر از کریستیانو رونالدو به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در 18 فصل متوالی گلزنی کرده است، همچنین مسی حالا بالاتر از رونالدو رکورددار گلزنی به تیم‌های مختلف در تاریخ این مسابقات است. او موفق شده در این رقابت ها دروازه 39 تیم مختلف را باز کند. پس از او رونالدو با گلزنی برابر 38 تیم مختلف و کریم بنزما با گلزنی به 34 تیم مختلف قرار دارند. 

رونالدو که با منچستریونایتد در فصل جاری در لیگ اروپا حضور دارد باید یک سال دیگر صبر کند و امیدوار باشد با یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. لیونل مسی همچنین حالا 14 گل با رکورد گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان فاصله دارد.  رونالدو 145 گل زده و همچنان رکورددار گلزنی در لیگ قهرمانان است و لیونل مسی هم با ثبت124 گل در این رقابت ها، در رده دوم قرار دارد. مسی این فرصت را دارد تا در فصل جاری به رکورد رونالدو نزدیک و نزدیک تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekapv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریبری:توپ طلا حق من بود، نه رونالدو و مسی!