تاریخ انتشار: 1401/06/27 19:17
کد خبر: 16209

پیروزی شاگردان حسین عبدی در تورنمنت ژاپن

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل تیم شهر نیگاتا پیروز شد.
پیروزی شاگردان حسین عبدی در تورنمنت ژاپن

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه ژاپن از ساعت ۱۰:۱۵ به وقت تهران به مصاف تیم شهر نیگاتا رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد.

در نیمه نخست پس از چند دقیقه که بازی متعادل پیش می رفت، روی شروع مجدد بازی توسط آرشا شکوری دروازه‌بان ایران و فرار محمد عسگری در عمق، وی با یک ضربه چیپ زیبا، گل نخست ایران را در دقیقه ۱۷ وارد دروازه حریف کرد. 

محمد عسگری روی کار انفرادی و فرار از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با پشت سر گذاشتن بازیکن مقابل و ضربه فنی، گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در نیمه نخست این بازی حسام نفری در دقیقه ۱۳ از سوی داور کارت زرد دریافت کرد. ابوالفضل ذلیخایی نیز در دقیقه ۲۲ با کارت زرد جریمه شد.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ نخستین گل حریف با ارسال از جناحین و ضربه سر وارد دروازه شد و نتیجه بازی دو بر یک رسید.

در دقیقه ۵۷ سه تعویض همزمان از سوی حسین عبدی انجام شد و اسماعیل قلی‌زاده به جای ماهان صادقی، نیما اندرز به جای ابوالفضل ذلیخایی و رئوف سلطانی به جای علیرضا شریفی به میدان رفتند. 

در دقیقه ۶۷ داوران مسابقه که در بازی روز گذشته و امروز تصمیمات عجیبی را اتخاذ کرده با دادن کارت زرد دوم به حسام نفری وی را از زمین اخراج کرد و ادامه کار را برای شاگردان عبدی سخت تر کرد. 

پس از این اتفاق، سمیر حبوباتی به جای رئوف سلطانی، کسری طاهری به جای رضا غندی‌پور، علی حسنی به جای ضرغام سعداوی به میدان رفتند تا زمان باقیمانده بازی با تغییر فرمت به ۱-۴-۴ ادامه پیدا کند.

فشار حریف روی حملات شدت بیشتری گرفت و داور مسابقه نیز ۹ دقیقه وقت اضافه منظور کرد. دروازه‌بان روی چند ضربه ‌واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد و علی حسنی نیز یک شوت را از روی خط بازگرداند. در نهایت این بازی باوجود تصمیمات عجیب داوری با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdqmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست فوتبالیست‌های نوجوان ایران مقابل ژاپن