تاریخ انتشار: 1401/06/30 18:36
کد خبر: 16090

شریفی‌نسب: صنعت نفت با پرکاس سقوط می‌کرد

امید شریفی‌نسب می‌گوید با توجه به عملکرد صنعت نفت در شش هفته ابتدایی لیگ برتر، برکناری رضا پرکاس تصمیم عاقلانه‌ای بوده است.
شریفی‌نسب: صنعت نفت با پرکاس سقوط می‌کرد

امید شریفی‌نسب سرمربی فصل گذشته امیدهای صنعت نفت آبادان که با این تیم عنوان قهرمانی لیگ یک امیدها را کسب کرد و حتی در حاشیه یکی از مسابقات صنعت نفت در لیگ بیست و یکم هم توسط تعدادی از هواداران این تیم به عنوان گزینه جانشینی علیرضا منصوریان تشویق شد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره برکناری رضا پرکاس از سرمربیگری طلایی‌پوشان آبادانی گفت: من نمی‌دانم آقای پرکاس در چه شرایط و به چه شکلی به صنعت نفت آمدند ولی مشخص بود که برکناری به زودی انجام می‌شود و کار عجیبی نبود. فکر می‌کنم مدیریت باشگاه تصمیم خوبی گرفت و اجازه نداد دیر بشود؛ با برکناری آقای پرکاس کمک بزرگی به صنعت نفت شد.

او با انتقاد از عملکرد تیم تحت هدایت پرکاس بیان کرد: از نظر من تیم به شکل عجیبی فوتبال بازی می‌کرد. زمانی که شما بازی تیم را می‌بینید، کار سرمربی مشخص می‌شود اما متاسفانه ما چیزی را که باید در تیم می‌دیدیم، ندیدیم. صنعت نفت بازیکنان خوبی دارد و تیم ضعیفی نیست ولی شادابی لازم در تیم وجود نداشت و تصمیم مدیریت باشگاه به جا بود.

شریفی‌نسب تصریح کرد: در حال حاضر هر مربی که انتخاب بشود، برای کار کردن زمان دارد. از نظر من هر زمانی که ماهی را از آب بگیری تازه است؛ آقای پارو و هیئت مدیره تصمیم کاملا درستی گرفتند چون من فکر می‌کنم با آقای پرکاس کار خوب پیش نمی‌رفت و تیم قطعا سقوط می‌کرد.

وی درباره اظهارات پرکاس در خصوص دخالت بازیکنان و همچنین کم‌کاری آنها گفت: وقتی یک سرمربی کار روحی و روانی بلد نیست و نمی‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند و از مداخله حرف می‌زند کارش تمام است و دیگر نباید اسم خودش را سرمربی بگذارد. بازیکنان باهوش هستند و سواد بالایی دارند و متوجه می‌شوند سرمربی‌شان چطور است و رفتار و شخصیت خود سرمربی است که نحوه برخورد آنها را تعیین می‌کند.

او در پاسخ به اینکه از نظر او در این برهه سرمربی خارجی برای نفت مناسب‌تر است یا سرمربی ایرانی گفت: در بین مربیان داخلی گزینه‌های خوبی برای صنعت نفت وجود دارد؛ برای مثال آقای ویسی هم خوزستانی است، هم بازیکنان تیم ما را می‌شناسد و هم سه قهرمانی دارد. از نظر من باید مربی‌ای انتخاب شود که شناخت داشته باشد اما اگر به جذب مربی خارجی هم تمایل داریم بهتر است چند نفر از بچه‌های جوان آبادان را هم کنار او بگذاریم تا در آبادان مربی‌سازی هم انجام بشود.

پیشکسوت صنعت نفت آبادان ادامه داد: در همه شهرها چند مربی هستند که در لیگ برتر مربیگری کرده‌اند اما در آبادان ما این‌ کار را انجام نداده‌ایم. اگر مسئولان تیم به ما و سایر گزینه‌های داخلی اعتماد ندارند و قصد استخدام مربی خارجی را دارند می‌توانند از بچه‌های جوان استفاده کنند تا حداقل مربی‌سازی کنند.

وی در واکنش به حضور شفر روی نیمکت صنعت نفت بیان کرد: من با این سرمربی کار نکرده‌ام و حتما مسئولان بررسی‌های لازم را درباره ایشان انجام می‌دهند و سپس تصمیم می‌گیرند. فوتبال آبادان در این برهه نیاز به یک سرمربی کاربلد دارد تا نجات پیدا کند.

شریفی‌نسب درباره احتمال حضور خودش در صنعت نفت عنوان کرد: در حال حاضر شرایط سخت است و مسئولین هم در حال بررسی شرایط در ابعاد مختلف هستند. من سال قبل سرمربی تیم امیدها بودم و تیم‌مان هم قهرمان شد و الان هم دوست دارم در صنعت نفت کار کنم؛ من مدیون هواداران آبادانی هستند و دوست دارم همانطور که در فوتبالم از آبادان به همه جا رسیدم، در سرمربیگری هم همینطور باشد. هر زمانی که کمکی از دست من بربیاید همراه باشگاه صنعت نفت هستم و هر کاری انجام می‌دهم تا باشگاه از این حالت خارج شود و از مرحله خطر نجات پیدا کند.

او در پایان گفت: امیدوارم با درایت آقای پارو بهترین تصمیم‌ اتخاذ و به فوتبال آبادان کمک شود و در ادامه فصل بهترین اتفاقات برای این تیم رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rae6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور - نفت آبادان؛ دبل بردیف یا هت تریک پرکاس؟!