تاریخ انتشار: 1401/06/30 21:11
کد خبر: 16087

ترکیب اصلی آرژانتین برای جام جهانی، در مقابل هندوراس

رسانه‌های آرژانتینی فهرست تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه با هندوراس را اعلام کردند و می‌گویند این ترکیب اصلی لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 خواهد بود.
ترکیب اصلی آرژانتین برای جام جهانی، در مقابل هندوراس

تیم ملی آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر خود را برای حضور پرقدرت در این تورنمنت آماده می‌کند روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف هندوراس می‌رود.

 

رسانه‌های آرژانتین فهرست بازیکنان تیم ملی این کشور برای بازی با هندوراس را اعلام کردند. فهرستی که نام ستاره‌های بزرگ فوتبال این کشور در آن دیده می‌شود و رسانه‌ها می‌گویند این ترکیب اصلی‌ای است که لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، برای جام جهانی در نظر دارد.

خط حمله آرژانتین از لیونل مسی، لائوتارو مارتینز و آنخل دی‌ماریا تشکیل شده است. امیلیانو دیبو مارتینز در درون دروازه خواهد ایستاد. از بین مارکوس آکونیا و نیکلاس تاگلیافیکو یکی در پست دفاع چپ به میدان می‌رود. در دفاع راست نیکلاس اوتامندی به میدان خواهد رفت.

با توجه به مشکلات لیساندرو مارتینز و کریستین رومرو برای دریافت ویزای آمریکا به نظر می‌رسد در این بازی جرمان پزلا در خط دفاعی به میدان برود. ناهوئل مولینا در خط میانی به میدان می‌رود و مشکل مصدومیت جزئی جیووانی لوسلسو ممکن است او را فعلا از ترکیب اصلی دور نگه دارد. به جای او انزو در ترکیب قرار خواهد گرفت. لئاندرو پاردس و رودریگو دی‌پاول خط میانی آرژانتین را تکمیل خواهند کرد.

 

ترکیب تیم ملی آرژانتین : امیلیانو مارتینز- آکونیا / تاگلیافیکو – اوتامندی – پزلا / رومرو – مولینا – پاردس – لوسلسو / انزو - دی‌پاول – مسی – لائوتارو مارتینز - دی‌ماریا

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaqwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ بازی کامبوج-ایران مشخص شد