تاریخ انتشار: 1402/01/24 19:02
کد خبر: 7874

اشکش: امیدوارم پس از ۲۰ هفته طعم برد را بچشیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد، تیمش فردا در مصاف با ذوب‌آهن بعد از ۲۰ هفته موفق به کسب سه امتیاز شود.
اشکش: امیدوارم پس از ۲۰ هفته طعم برد را بچشیم

 ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از دیدار با تراکتور که شروع دوباره من با نفت بود،  یک روند رو به جلو داشتیم و بازیکنانم بسیار خوب تلاش کردند. در چند وقت اخیر مسیرمان را به خوبی طی کردیم و به هواداران این نوید را می‌دهم که در بازی فردا برابر تیم خوب ذوب‌آهن که از یک مربی خوب و کاردان به اسم تارتار بهره می‌برد بتوانیم پیروزی را کسب و سه امتیاز را به مردم خوب مسجدسلیمان تقدیم کنیم. 

 

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از 20 هفته طعم برد را بچشیم. هر چند ما در یک بازی جام حذفی پیروز شده بودیم، اما با یک اشتباه بچگانه بردمان از بین رفت. اکنون همه هم‌قسم شده‌ایم و مدیریت باشگاه خیلی خوب از مجموعه حمایت کرده است. شرایط تیم ما سخت است و نمی‌توانم درباره آینده حرف بزنم، ولی فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم تا با کسب برد در آینده حرف‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به استفاده از بازیکنان جوان بومی در نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: فلسفه وجودی تیم نفت مسجدسلیمان خدمت به جوانان شهر است. در چند وقت اخیر متمرکز شدیم و تمام تمرینات در مسجدسلیمان برگزار می‌شود و روز به روز می‌بینیم که هواداران بیشتر کنارمان هستند و شور و شوقی بین مردم ایجاد شده است. من با بازی دادن به سینا بختیاری رسالت خودم را انجام دادم. ما در کنار حرفه‌ای بودن باید نیم‌نگاهی هم به جوانان شهر داشته باشیم. از این روند خوشحالم و بعد از این کار خیلی از جوانان مسجدسلیمان پیام دادند و بازخورد خوبی داشت و انگیزه‌ای شده که آنها هم این روند را طی کنند و به تیم نفت برسند. بختیاری یک دروازه‌بان جوان است و راهی طولانی در پیش دارد.

اشکش خاطر نشان کرد: بازیکنان باغیرتی داریم و در چند وقت اخیر تلاش خود را کرده‌اند تا مردم مسجدسلیمان را بعد از بازی فردا خوشحال کنند. بازیکنانم برای نام مسجدسلیمان با تمام وجود تلاش می‌کنند و وظیفه‌ام بود این موضوع را به هواداران اطلاع دهم. خوش‌بینی الان من هم به خاطر عملکرد اخیر بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نگرانی‌های‌اش بابت شرایط تیم نفت رفع شده است یا خیر، گفت: من فوتبالی صحبت می‌کنم، وقتی تیمی تمرین نکرده باشد، من مربی می‌دانم که مطمئناً به مشکل برمی‌خورم. الان می‌بینم که بچه‌ها به خاطر نام مسجدسلیمان با تمام وجود کار می‌کنند وظیفه‌ام این است که به هواداران بگویم و خوش‌بینی که الان دارم به عملکرد فنی بازیکنان است که توانستند بهتر کار کنند. امیدوارم فردا خدا کمک کند و بتوانیم بعد از هفته‌ها سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pbd2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر رسانه‌ای نفت مسجدسلیمان منصوب شد