تاریخ انتشار: 1402/01/25 09:39
کد خبر: 7846

گل نادری دقیقه ۸+۹۰ پرپر شد!

وینگر چپ ایرانی آلتای اسپور با وجود گلزنی نتوانست مانع از باخت تیمش مقابل آلتینوردو شود.
گل نادری دقیقه ۸+۹۰ پرپر شد!

 محمد نادری که در هفته‌های اخیر روند خوبی از نظر فنی داشته و توانسته عملکرد بهتری نسبت به گذشته برای آلتای اسپور ارائه کند، پس از گلزنی در جریان پیروزی چهار بر دو تیمش مقابل ارزوروم اسپور که روی یک گل دیگر هم تاثیرگذاری داشت، شب گذشته هم برابر آلتینوردو توانست این کار را انجام بدهد.

 

تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که مثل سه مسابقه اخیرش محمد نادری را در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط میانی داشت، پنج‌شنبه شب در ورزشگاه آلسانچاک دنیزلی مقابل تیم رده شانزدهمی آلتینوردو قرار گرفت و در حالی که پیش‌بینی می‌شد رقابت راحتی داشته باشد، در نهایت نتیجه را واگذار کرد.

دروازه یاران نادری در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم مقابل آلتینوردو باز شد و سه دقیقه پس از آن هم زکی ییلدیریم، هافبک دفاعی آلتای اسپور کارت قرمز گرفت، اما با وجود یک اخراجی، این تیم توانست در ادامه توسط بازیکن ایرانی خود که در پُست وینگر چپ بازی می‌کرد، به گل برسد.

1852007

محمد نادری که انگیزه زیادی در پُست جدیدش داشت، در دقیقه ۵۴ پاس مارکو پیشائو را با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد و در حالی که آلتای اسپور ۱۰ نفره بود، نتیجه را مقابل آلتینوردو به تساوی کشید.

در ادامه آلتای اسپور که امیدوار بود با یک بازیکن کمتر و گلزنی بازیکن ایرانی خود به تساوی خانگی دست پیدا کند، در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم را دریافت کرد و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برابر آلتینوردو شکست خورد تا ۳۱ امتیازی و در جایگاه سیزدهم جدول لیگ یک ترکیه بماند و فرصت فاصله از منطقه سقوط را از دست بدهد.

محمد نادری، بازیکن ایرانی آلتای اسپور در دیدار مقابل آلتینوردو حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و در بیست و هفتمین بازی فصل خود در لیگ یک ترکیه، توانست به دومین گل خود برسد.

1852008

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydbe4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوری ادامه‌دار نادری از لیست آلتای