تاریخ انتشار: 1402/01/25 10:07
کد خبر: 7845

فاضلی: آنالیز خوبی از بازی تیمی نساجی و تفکرات سرمربی آن داریم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به لحاظ فنی شرایط تیم حریف حتی تفکرات سرمربی این تیم را کامل آنالیز کرده و با آمادگی خوبی وارد میدان خواهیم شد.
فاضلی: آنالیز خوبی از بازی تیمی نساجی و تفکرات سرمربی آن داریم

پس از آنکه نشست خبری پنجشنبه شب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از بازی با نساجی مازندران به دلیل تقارن با زمان اذان مغرب و افطار لغو شد، ساعات بعد باشگاه آلومینیوم ویدئویی در اختیار رسانه ها قرار داد که "وحید فاضلی" مربی این تیم درباره بازی روز جمعه آلومینیوم و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر و به میزبانی نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

 

وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی با نساجی به میزبانی مازنی ها اظهار داشت: از حضور در قائم شهر استان مازندران بسیار خوشحالم و جادارد از مهمان نوازی مردم خوب این استان تشکر داشته باشم، درباره بازی باید عرض کنم باتوجه به شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران همه مطلع هستیم که با توجه به تغییر سرمربی و به لحاظ سطح انگیزشی شرایط بهتری بهتری را تجربه خواهند کرد و با توجه به همین تغییرات برای برد به زمین می آیند.

وی افزود: ما نیز به لحاظ فنی شرایط تیم حریف حتی تفکرات سرمربی این تیم را کامل آنالیز کرده و با آمادگی خوبی وارد میدان خواهیم شد و بازیکنان متوجه هستند که چه بازی سختی پیش رو داریم ولی در عین سختی آرامش خواهیم داشت و برای برد در این بازی سخت خواهیم جنگید.

مربی آلومینیوم اراک ادامه داد: ما ثابت کردیم تیمی هستیم که برابر تیم‌های بالای جدول بازی خوب و حتی برد داشته‌ایم و همین نشان از شخصیت بزرگ تیم آلومینیوم اراک است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از این شخصیتمان دفاع بکنیم و بتوانیم در این بازی برنده باشیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

فاضلی با اشاره به شرایط بازی باحضور تماشاگران و هواداران نساجی مازندران افزود: قطعا حضور تماشاگر در بازی هیجان، شدت و ضربان بازی را بالا خواهد برد و علیرغم اینکه روی تیم میهمان و شرایط آن تاثیرات مثبتی دارد قطعا روی تیم میزبان هم تاثیر مثبت خواهد داشت و بازی در مقابل هواداران مازندرانی شاهد بازی زیبا خواهیم بود.

مربی آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه این تیم تا پیش از بازی با استقلال تهران 10 هفته بدون شکست بوده و ابراز امیدواری برای برگشت به دوران خوب تیمی پیش از بازی استقلال خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به روال قبل خود برگردیم، در بازی استقلال یک غفلت پیش آمد و هیچ تاثیر منفی روی شخصیت بزرگ بازیکنان و تیم ما نخواهد داشت و قطعا با تمرکز و آرامش برای رسیدن به رده های بالای جدول خواهیم جنگید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbaz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پخش بلیت رایگان در وطنی برای استقبال از انرخوس