تاریخ انتشار: 1402/01/27 18:25
کد خبر: 7697

محرومیت عبدی بدون تکرار گل قهرمانی

هافبک نساجی بخاطر دریافت کارت زرد مقابل آلومینیوم از بازی آینده تیمش محروم شد.
محرومیت عبدی بدون تکرار گل قهرمانی

 نساجی مازندران در شرایطی نخستین بازی خود با هدایت کارلوس هرناندز را برگزار کرد که در یک رقابت سخت و نزدیک به تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک رسید ولی در این مسابقه هافبک دفاعی خود را برای بازی خارج از خانه آینده برابر صنعت نفت آبادان از دست داد.

 

مهرداد عبدی که مهم‌ترین گل تاریخ نساجی را در فینال جام حذفی فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، این هفته هم برابر شاگردان سید مهدی رحمتی با انگیزه زیادی کار کرد و یک شوت خطرناک در چارچوب داشت که ضربه او دفع شد و در تکرار گلزنی برابر اراکی‌ها بدشانس بود و یک کارت زرد هم در این دیدار گرفت.

1853095

عبدی که در میانه زمین در نبردهای تن به تن و دوئل‌های هوایی و زمینی با بازیکنان آلومینیوم درگیری زیادی داشت و برای دفع توپ تلاش می‌کرد، یکبار بخاطر گرفتن پیراهن محمود قائدرحمتی در نیمه اول تذکر گرفت و در لحظات پایانی به دلیل یک تکل شدید روی پای مصطفی احمدی با کارت زرد مواجه شد تا این اخطار او را از دیدار هفته آینده برابر صنعت نفت آبادان محروم کند.

سرمربی اسپانیایی نساجی در دیدار آینده مقابل صنعت نفت آبادان که امیدوار به کسب نخستین پیروزی همراه این تیم است، تنها یک محروم دارد و البته احتمالا احسان قهاری را نیز به دلیل آسیب دیدگی دراختیار نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zk72

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار