تاریخ انتشار: 1402/01/27 18:53
کد خبر: 7696

کلانتری: سرمربی اسپانیایی ما روحیه بالایی دارد

ایوب کلانتری معتقد است بدشانسی نساجی و همچنین بی‌دقتی بازیکنان هم روی برکناری حمید مطهری از هدایت این تیم تاثیرگذار بوده است.
کلانتری: سرمربی اسپانیایی ما روحیه بالایی دارد

نساجی مازندران در اولین دیدار خود با هدایت کارلوس هرناندس برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و با کسب یک امتیاز از این مسابقه در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت. ایوب کلانتری، هافبک باتجربه نساجی، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که ما مستحق برد بودیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و موقعیتی هم به آنها ندادیم، اما متاسفانه توپ‌هایمان روی کم‌دقتی تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

او سپس درباره برکناری حمید مطهری از هدایت نساجی گفت: جا دارد از کادرفنی قبلی بابت زحماتی که کشیدند، تشکر کنم. این جابجایی‌ها در فوتبال طبیعی است و همیشه در دوره‌هایی شرایط خوب پیش نمی‌رود و اتفاقاتی که باید بیفتد، رخ نمی‌دهد. به هر حال کادرفنی قبلی زحمت خودشان را کشیدند و کارهای لازم را انجام دادند و از طرفی بدشانسی و کم‌دقتی بازیکنان هم در این امر دخیل بود و باعث شد این شرایط رقم بخورد.

کلانتری در خصوص انتخاب کارلوس هرناندس به عنوان سرمربی جدید نساجی گفت: با حضور آقای کارلوس شرایط در حال تغییر است و ایشان خواسته‌های متفاوتی از بازیکنان دارد و از روحیه بالایی هم برخوردار است و در همین بازی ابتدایی با حضور سرمربی جدید هم خوب بودیم و باید می‌بردیم، اما بدشانسی آوردیم و توپ‌ها تبدیل به گل نشد.

1790472

بازیکن باتجربه نساجی در واکنش به اینکه با توجه به قهرمانی فصل گذشته این تیم در جام حذفی، در ابتدای فصل انتظارات از این تیم بالا بود، اما نتایج خلاف انتظارات پیش رفت، گفت: ما همین الان هم در جام حذفی هستیم و شانس قهرمانی داریم و اینطور نیست که این جام را از دست داده باشیم و در لیگ هم نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و جزء پنج تیم اول جدول بودیم، اما در نیم فصل دوم برخی مسائل دست به دست هم داد تا شرایط خوب نباشد.

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در داخل تیم نساجی وجود داشت و باعث تغییر شرایط این تیم شد، گفت: در همه تیم‌ها مشکلاتی از نظر فنی، اخلاقی و حاشیه‌ای وجود دارد و ما هم یک خانواده بودیم و نمی‌توانم اشاره‌ای به مسائل داخلی تیم بکنم، اما مشکل حادی نداشتیم و بدشانس بودیم که شرایط به سود ما نچرخید.

کلانتری در واکنش به اینکه برخی از اعضای تیم نساجی، اشتباهات داوری را در رتبه این تیم دخیل می‌دانند گفت: نمی‌توانیم همه اتفاقات را گردن داورها بیندازیم و آنها هم همان‌طور که ما اشتباه می‌کنیم، اشتباه می‌کنند. از طرفی ما در نیم فصل دوم، مشکل داوری آنچنانی نداشتیم و در مجموع نیم‌فصل دوم را خوب شروع نکردیم و در ادامه هم تحت فشار بودیم و با تیم نیم فصل اول فاصله گرفتیم.

1852174

وی در خصوص دیدار هفته آینده نساجی برابر صنعت نفت گفت: همیشه بازی‌هایی مثل بازی با صنعت نفت، سخت‌تر هستند، چون چنین تیم‌هایی چیزی برای از دست دادن ندارند. البته صنعت نفت هم تیم خوبی است و فکر نمی‌کنم جایگاه واقعی‌اش، این رتبه باشد. ما باید بدون توجه به رتبه این تیم، وارد بازی شویم و تمام تلاش‌مان را بکنیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی‌های پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

این بازیکن در پاسخ به اینکه آیا نساجی با حضور کارلوس هرناندس می‌تواند برای رقابت‌های آسیایی به شرایط بهتری دست پیدا کند گفت: این مسئله به مدیریت تیم و برنامه‌های آنها برای فصل آینده برمی‌گردد و قطعا شرایط طوری پیش می‌رود که با تمام قوا وارد مسابقات شویم و نماینده خوبی برای ایران و شهر مازندران و شمال کشور باشیم.

کلانتری در پایان ضمن تشکر از هواداران نساجی عنوان کرد: تماشاگران در تمام سال‌های حضور من در نساجی، به ما لطف داشته‌اند و هیچوقت تنهایمان نگذاشته‌اند و در سخت‌ترین شرایط پشت ما بودند و ما هم همیشه سعی کردیم دل آنها را شاد کنیم؛ اما گاهی این اتفاق رخ نداده است. انشاالله در بازی‌های آینده بیشتر تلاش می‌کنیم تا بیشتر خوشحال‌شان کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45po93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت عبدی بدون تکرار گل قهرمانی