تاریخ انتشار: 1402/01/28 20:45
کد خبر: 7648

پیولی: میلان مطمئن است که صعود می‌کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار فردا شب با ناپولی در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت تیمش اطمینان دارد که با نیمه‌نهایی تورنمنت صعود خواهد کرد.
پیولی: میلان مطمئن است که صعود می‌کند

ناپولی فردا در شهر ناپل و در ورزشگاه خانگی‌اش، استادیوم دیه‌گو مارادونا، میزبان میلان است. دیداری در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تکلیف جدا تمام‌ایتالیایی دو تیم در این مرحله را روشن خواهد کرد.

میلان که هفته گذشته در دور رفت موفق شده بود در سن‌سیرو ناپولی را 1-0 شکست دهد از شانس بیشتری برخوردار است. پیولی با اشاره به این برتری تیمش گفت نه تنها به خاطر نتیجه بازی رفت بلکه به دلیل شناختی که از تیمش دارد مطمئن است میلان به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

1853534

میلان در فاز دفاعی مقابل حفظ توپ ناپولی مشکل دارد؟
کار تیم فقط حفظ توپ نیست. اگر همه با هم مثل یک تیم واحد عمل کنیم و بین همه بازیکنان ارتباط مناسب وجود داشته باشد و اگر بتوانیم بازیکنان حریف که توپ را در اختیار دارد را تحت پرس سنگین بگذاریم کار مدافعان را در مقابل حریفانی که از نظر تهاجمی پرقدرت هستند راحت خواهیم کرد.

از جو ورزشگاه مارادونا نمی‌ترسیم
ما خیلی انگیزه داریم  که البته طبیعی است. با تمرکز بالا و اراده مصمم می‌خواهیم از این مرحله صعود کنیم. انتظار داریم فضای ورزشگاه مارادونا نسبت به بازی قبلی‌مان با ناپولی در لیگ کاملا متفاوت باشد. بله، ما این را می‌دانیم. اما از طرف دیگر فضای ورزشگاه حریف انگیزه ما را بیشتر می‌‌کند و به بازیکنان انرژی می‌دهد.

عجیب است که ظرف مدت کوتاهی سه بار با ناپولی بازی می‌کنیم
بله فردا احتمالا شاهد تغییراتی در تیم خواهیم بود. این درباره حریف هم صدق می‌کند. اما در هر صورت هر بازی داستان خودش را دارد. عجیب است که ظرف مدت کوتاهی سه بار با هم دیدار می‌کنیم. ولی خدا رو شکر که این اتفاق افتاد. چون شک ندارم که این بار هم شاهد یک بازی پرهیجان خواهیم بود. فراموش نکنید فردا هر دو تیم این فرصت را دارند که به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کنند پس شاهد بازی‌ای در سطح بالا خواهیم بود. بازی‌ای باکیفیت که هر دو تیم با تمرکز بالا و اراده راسخ و انرژی زیاد سعی می‌کنند به پیروزی برسند. شک نکنید یک بازی سطح بالا خواهیم دید.

میلان از صعود مطمئن است؟
بله مطمئنیم و باید مطمئن باشیم. ما از کیفیت خودمان مطلعیم و این حرف من فقط به خاطر پیروزی در بازی رفت نیست. ما چون از کیفیت میلان و سبک بازی‌اش اطمینان داریم فردا با اعتماد به نفس صد در صدی وارد زمین می‌شویم و به صعودمان مطمئنیم. ما از بازی رفت برتری کوچکی داریم ولی ناپولی در این فصل به خصوص در چمپیونزلیگ در بازی‌های خانگی به حریفانش حداقل سه گل زده است. حریفانی مثل آینتراخت، رنجرز، آژاکس و لیورپول. با اینکه برتری ما از بازی رفت کوچک است ولی می‌دانیم که با شایستگی صعود خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pj93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد+عکس