تاریخ انتشار: 1402/01/29 18:59
کد خبر: 7616

گزینه‌های اصلی مربیگری فدراسیون فوتبال تغییر کرد

حبیب کاشانی به دنبال مذاکره با گزینه‌هایی به غیر از نفراتی است که فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم امید مطرح کرده.
گزینه‌های اصلی مربیگری فدراسیون فوتبال تغییر کرد

با رسمی شدن مدیریت حبیب کاشانی در تیم امید ایران، حالا او به دنبال قدرت نمایی و نشان دادن مدیریت خود در فدراسیون فوتبال است.

به همین دلیل شنیده می‌شود که کاشانی به دنبال مذاکره با گزینه‌هایی به غیر از اسامی مطرح شده برای هدایت تیم المپیک ایران است. پیش از این نام‌ چند سرمربی مطرح لیگ برتری برای هدایت تیم امید ایران به گوش می‌رسید و حتی توافق نهایی با یکی از گزینه‌ها به بیرون درز پیدا کرد اما حالا همه مسائل متفاوت شده است.

آنطور که از داخل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به بیرون خبر درز پیدا کرده، کاشانی به دنبال این است تا محمد ربیعی، سرمربی مس را پای میز مذاکره بکشد. ربیعی، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد تمایلی به حضور در فضایی جز، فضای باشگاهی ندارد اما با این حال مدیر تیم المپیک ایران می‌خواهد شانس خود را در این خصوص امتحان کند.

دومین گزینه جدی برای نشستن روی نیمکت تیم امید نیز، محرم نویدکیا، سرمربی سابق سپاهان است که دو طرفدار و حامی سرسخت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پشت سر خود می‌بیند.

این در حالی است که از مجتبی حسینی نیز به عنوان گزینه‌ای جدی برای نشستن روی نیمکت تیم امید نامبرده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک از این مربیان، ماموریت راهیابی زیر ۲۳ ساله‌های ایران را برای صعود به المپیک بر عهده خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn8d2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان هم علیه عملکرد داور بیانیه داد

درگیری تند پرسپولیس و فدراسیون بر سر تخلفی قدیمی!
تاج نمی‌خواهد سرنوشت عزیزی‌خادم را تجربه کند