تاریخ انتشار: 1402/01/31 18:02
کد خبر: 7536

هوادار ویژه ستاره آرژانتینی یونایتد: پاپ فرانسیس!

هدیه دادن پیراهن منچستریونایتد که توسط لیساندرو مارتینز امضا شده به پاپ فرانسیس به این شایعه دامن زده که رهبر کاتولیک‌های جهان هوادار این فوتبالیست آرژانتینی است.
هوادار ویژه ستاره آرژانتینی یونایتد: پاپ فرانسیس!

گروهی از اهالی شهر منچستر که برای دیدار با پاپ فرانسیس راهی واتیکان شده بودند یک پیراهن تیم منچستریونایتد که توسط لیساندرو مارتینز امضا شده بود را به رهبر کاتولیک‌های جهان اهدا کردند.

شهردار منچستر به همراه گروهی از رهبران مذهبی این شهر امروز در واتیکان در جلسه‌ای خصوصی با پاپ فرانسیس دیدار کردند. هدف این دیدار صحبت درباره محیط زیست و تغییرات اقلیمی اعلام شده است. اما یک حاشیه در دیدار گروه منچستری با پاپ فرانسیس باعث شده این دیدار مورد توجه فوتبالی‌ها قرار گیرد.

در جریان این دیدار اهالی منچستر که به واتیکان رفتند پیراهن امضا شده منچستریونایتد را به او اهدا کردند. پیراهنی که تنها یک فوتبالیست یونایتد آن را امضا کرده بود: لیساندرو مارتینز.

 

1853673

پاپ فرانسیس متولد آرژانتین بوده و هموطن لیساندرو مارتینز است. لیساندرو اولین فصل حضورش در منچستریونایتد را سپری می‌کند و مدتی است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود. او اخیرا جراحی شده و در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران نقاهت است.

یکی از حاضران در دیدار اهالی شهر منچستر با پاپ فرانسیس با انتشار تصویری از هدیه کردن پیراهن لیساندرو مارتینز به او نوشت رهبر کاتولیک‌های جهان از دریافت این هدیه بسیار خوشحال شده است. 

1854583

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnw74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پایان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی من‌یونایتد و یوونتوس