تاریخ انتشار: 1402/01/31 19:02
کد خبر: 7532

هشدار جدی به پرسپولیس پیش از دربی

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
هشدار جدی به پرسپولیس پیش از دربی

به نقل از فرارو، سهراب انتظاری  درباره تقابل پرسپولیس و استقلال دو مدعی جدی قهرمانی در لیگ امسال در یکصدمین دربی شهر تهران گفت: بدون شک با توجه به وضعیتی که این دو تیم در جدول دارند حساسیت‌های این دربی خیلی بیشتر از دربی‌های اخیر خواهد بود و آنها می‌دانند که اگر امتیاز از دست بدهند شانس قهرمانی‌شان کمتر خواهد شد و این موضوع به سود سپاهان است. هر دو تیم از این بازی برد می‌خواهند و من امیدوارم که پرسپولیس در نهایت به پیروزی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شانس قهرمانی سپاهان را در لیگ امسال بیشتر از دو مدعی دیگر نمی‌دانید؟»، تأکید کرد: من معتقدم فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و پرسپولیس نباید به نتایج سپاهان و استقلال توجه کند. یحیی گل‌محمدی و بازیکنانش باید کار خودشان را انجام دهند و بدانند که مهمترین وظیفه‌شان پیروزی در چهار بازی پایانی است. پرسپولیس باید همه بازی‌هایش را ببرد و فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد قهرمان خواهد شد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: طبیعتاً بازی‌های سپاهان روی کاغذ راحت‌تر است و آنها باید با تیم‌های پایین‌ جدول بازی کنند، ولی ما نمی‌توانیم هیچ وقت این را فراموش کنیم که در فوتبال بارها و بارها شاهد رقم خوردن نتایج شگفت‌انگیز بوده‌ایم و فکر می‌کنم پرسپولیس باید مقتدرانه کارش را جلو ببرد و در چهار بازی آینده فقط برای برد وارد زمین شود.

انتظاری در پایان اظهار داشت: پرسپولیس در این چهار بازی نیاز مبرمی به حمایت هواداران و پیشکسوتان دارد و ما نباید بازیکنان و کادر فنی را تنها بگذاریم. خوشبختانه عملکرد تیم در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده است و پرسپولیس می‌تواند با شکست دادن استقلال خودش را به‌عنوان شانس اول قهرمانی نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqk63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مس کرمان- پرسپولیس؛ یحیی به دنبال رسیدن به صدر موقت از کرمان