تاریخ انتشار: 1402/02/02 18:18
کد خبر: 7446

آلگری: ناپولی می‌خواهد انتقام CL را از ما بگیرد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار حساس تیمش با ناپولی در سری آ می‌گوید ناپولی برای جبران شکست مقابل میلان و حذف از لیگ قهرمانان به مصاف یووه خواهد آمد.
آلگری: ناپولی می‌خواهد انتقام CL را از ما بگیرد

یوونتوس فرداشب در هفته سی و یکم سری آ در خانه‌اش میزبان صدرنشین این لیگ، ناپولی، است.

 

بیانکونری با روحیه‌ای مضاعف در این مسابقه به میدان می‌رود چرا که در روزهای گذشته 15 امتیازی که در میانه فصل از این تیم به دلیل اتهامات مالی کسر شده بود برگشت و حالا یووه پشت سر ناپولی و لاتزیو در رتبه سوم جدول قرار دارد.

 

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت هدف یووه در حال حاضر رسیدن به رتبه دوم جدول است هر چند می‌داند ناپولی هم برای بازی فردا انگیزه زیادی دارد چرا که از حذف شدن از یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان عصبانی است و برای جبران به مصاف یووه خواهد رفت.

انگیزه یوونتوس بعد از بازپس گرفتن 15 امتیاز

ما در لیگ هر آنچه برایمان ممکن بود انجام دادیم. از حالا تا 4 ژوئن هم باید در اوج باشیم و با تمام قوا سعی کنیم تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم.

 

ارزیابی آلگری از حریف فردای یوونتوس

ناپولی امسال یک فصل استثنایی را سپری کرده. باید مقابل آنها خیلی خوب بازی کنیم. هدف ما در حال حاضر رسیدن به رتبه دوم جدول است.

ترکیب یووه در مقابل ناپولی

فردا بعد از انجام آخرین تمرین درباره ترکیب اصلی تصمیم می‌گیرم. برمر هیچ مشکل بدنی‌ای ندارد. بونوچی و روگانی هم حالشان کاملا خوب است و یکی از آنها می‌تواند بازی کند. کیه‌زا دقایق خیلی زیادی بازی کرده و درباره اینکه آیا از ابتدا به میدان خواهد رفت یا نه من فردا تصمیم می‌گیرم.

چرا مهاجمان یووه کمتر گل می‌زنند؟

علت این است که شانس‌های کمتری به دست می‌آورند ولی این مشکل آنقدر حاد نیست. ما مهاجمان خیلی خوبی داریم و شک نداریم که دوباره گلزنی خواهند کرد.

افت ولاهوویچ

ولاهوویچ؟ او امروز صبح خیلی خوب تمرین کرد. من نگران نیستم. اینکه بگویید او افت کرده درست نیست. ولاهوویچ بازیکن بزرگی است که مثل همه ما نیاز به پیشرفت و بهتر شدن دارد. او باید آرامش خودش را حفظ کند.

آدریان هم از بازیکنانی است که افت‌ کرده

آدرین همچنان برای بهتر شدن جا دارد به خصوص در مورد شوت زدن از بیرون محوطه جریمه. ولی فارغ از این، آدریان فصلی استثنایی داشته.

 

ناپولی انتقام حذف از چمپیونزلیگ را از یووه می‌گیرد؟

بله. فردا با تیمی بازی داریم که اخیرا از یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شده و می‌خواهد عصبانیتش را سر ما خالی کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7ea4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آلگری به  درگیری در تیم یوونتوس