تاریخ انتشار: 1402/02/04 19:39
کد خبر: 7331

رحمتی: بازیکن حریف با دوپا به سینه دروازه‌بان ما کوبید/ می‌توانستیم الان سوم یا چهارم جدول باشیم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اگر 10درصد موقعیت گل هایی که امسال هَدَر دادیم تبدیل به گل می شد شاید الان سوم یا چهارم جدول بودیم.
رحمتی: بازیکن حریف با دوپا به سینه دروازه‌بان ما کوبید/ می‌توانستیم الان سوم یا چهارم جدول باشیم

سیدمهدی رحمتی پس از توقف خانگی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت هم داشتیم اما اواخر نیمه اول خوب نبودیم. با صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم، نیمه دوم بازی را بهتر و مسلط تر شروع کردیم. خلق موقعیت هم کردیم. دروازه بان حریف 2 سیو خیلی خوب داشت. اگر خوش شانس تر بودیم و از موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی با اشاره به برخورد پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم در نیمه اول با بازیکن تیم ذوب آهن، عنوان کرد: فکر می کنم بازیکن حریف با دوپا به تخت سینه پورحمیدی کوبید. ذوب آهن از همان موقع باید 10نفره می شد چون خطای مسلم بود. از بچه ها راضی بودم. فقط باید از موقعیت ها بهتر و بهتر استفاده کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه این تیم در چند صحنه بازی تک ضرب ارائه می‌کرد اما رو به عقب بود، گفت: ما چند پلن بازیسازی از عقب داریم. در همان 20 دقیقه اول، 5-4 بار از زیر پرس حریف خارج شدیم. شاید اگر در همان زمان از موقعیت هایمان استفاده می کردیم شرایط و ریتم بازی فرق می کرد. مسلما باید بیشتر کار کنیم. الویت ما حفظ توپ بود. بازیکن اگر گزینه پاس در حمله پیدا نکند مجبور است رو به عقب بازی کند.

وی افزود: بعد از حدود 20 دقیقه خط حمله ما افتاد. چه پشت یا چه جلوی خط دفاع حریف کمتر گزینه پاس شدند. عملا سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. حریف هم فوتبال بازی کرد. تیم خیلی خوبی هستند و باید به تارتار تبریک بگویم. نیاز به کار بیشتر داریم. نباید یادمان برود که جایگاه‌مان کجا بوده و الان کجا هستیم.

رحمتی در مورد جذب بازیکنان بهتر برای فصل بعد، عنوان کرد: این مساله در حیطه من نیست و مدیران باشگاه باید در موردش صحبت کنند. وظیفه ما کارکردن است. یک سرمربی باید تیمش را طوری آرایش بدهد که به حریف موقعیت گل ندهد و از طرفی خلق موقعیت کند. اگر 10درصد موقعیت گل هایی که امسال هَدَر دادیم تبدیل به گل می شد شاید الان سوم یا چهارم جدول بودیم. یک بخشی مربوط به ما و تمرین است. بخش دیگر هم بازیکن با کیفیت است. شما می توانید خوب هزینه کنید و بازیکن تاپ لول بیاورید و بر اساس هزینه تان توقع داشته باشید.

وی تصریح کرد: خداراشکر می کنم با همت بچه ها توانستیم تیمی را شکل بدهیم که دوازدهم یا سیزدهم بود اما الان هفتم هستیم. کل لیگ در مورد ما با احترام صحبت می کنند. پیشرفت محسوسی داشتیم. فینال حذفی رفتیم. شرایط و جایگاه‌مان خوب است. توانستیم 2 سال پیاپی خودمان را در رده هفتم و هشتم حفظ کنیم. اگر بیشتر می خواهیم نیاز به برنامه ریزی و هزینه بیشتر است. آن هم از طرف باشگاه تکلیف می شود و موظفیم انجام بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drnd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک- پیکان؛ تیم با ثبات رحمتی مقابل تیم بحران زده حسینی