تاریخ انتشار: 1402/02/04 20:44
کد خبر: 7322

ربیعی: برای چهارم شدن تا پایان فصل می‌جنگیم/ درمورد تمدید قراردادم صحبتی نکنم بهتر است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازیکنانم برای رسیدن به رده چهارم جدول می‌جنگند و این موضوع هم باعث شده است تا لحظه آخر بجنگیم تا به هدمان برسیم.
ربیعی: برای چهارم شدن تا پایان فصل می‌جنگیم/ درمورد تمدید قراردادم صحبتی نکنم بهتر است

محمد ربیعی پس از پیروزی مقابل مس کرمان در دربی کرمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا به تیم محترم مس کرمان خسته نباشید می‌گویم. در رابطه بازی هم باید بگویم که 2 تیم از انگیزه های متفاوتی برخوردار بودند اما یک نگرانی هم بابت هم استانی بودن دو تیم هم بود که 2 تیم خیلی جوانمردانه و خوب بازی کردند. برای تیم مس کرمان که در ادامه راه دشواری را دارد آرزوی موفقیت می‌کنم. حسین خانی از نظر من یکی از سرمایه‌های فوتبال شهر کرمان است.سرمایه گران بهایی هم است و امیدوارم در ادامه را موفق شود. در نیمه اول بازی امروز ریتم بازی در اختیار ما بود و در نیمه دوم مس کرمان با بازی‌های مستقیم ما را تحت فشار گذاشت. همچنین در ادامه هم 2 تعویض اجباری داشتیم که کار ما را برهم زد.

وی افزود: تعویض های اجباری کمی به بازیکنان ما فشار آورد و برنامه‌ریزی ما را در ادامه دچار مختل کرد. چرا که ما در دقیقه 85 هم نیاز به تعویض داشتیم اما نمیتوانستیم تعویض کنیم اما با این شرایط هم بازیکنانم خوبی و جنگنده بازی کردند. بازیکنانم برای رسیدن به رده چهارم جدول می‌جنگند و این موضوع هم باعث شده است تا لحظه آخر بجنگیم تا به هدمان برسیم. در حال حاضر رقابت بین مس رفسنجان، گل‌گهر و تراکتور است. این شانس را هم داریم و برای شانسی که داریم به خوبی می جنگیم. خوشحالم که برای سومین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر این فضا هست که برای رده چهارمی با دیگر تیم ها می‌جنگد. 3 بازی برای مس رفسنجان و 3 ماموریت برای مس رفسنجان داریم که امیدوارم این موضوع به خوبی پشت سرگذاشته شود. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص مصدومیت حسین کریم‌زاده عنوان کرد: من هنوز دقیق چیزی در این خصوص نمی‌دانم و پس از مشخص شدن مصدومیت این بازیکن همه چیز رسانه‌ای می‌شود تا عموم مردم در جریان قرار بگیرند.

ربیعی در واکنش به این سوال که با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل قرارداد بازیکنان تمدید خواهد شد یا خیر گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی درباره قضاوت داور بازی گفت: توپی که خطا گرفته شد به سینه بازیکن مس رفسنجان خورد اما من یک سوال دارم آیا من مربی تیمی غیر از مس رفسنجان هم بودم چنین اتفاقاتی رخ می داد؟ انشاالله بعد از بازی با استقلال در همین مکان با شما صحبت خواهم کرد. تیم مس رفسنجان تا به این لحظه 15 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده است. شما 5 امتیاز آن را به تیم بدهید ببینید مس رفسنجان در کجای جدول قرار می‌گیرد. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر شما در رفسنجان نبودید چنین اتفاقاتی رقم نمی خورد گفت: شاید چنین اتفاقی رقم نمی خورد و شایدم برعکس آن رخ می‌داد. باید خیلی بهتر از این ها از حق خودمان در لیگ برتر دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص مشکلاتی که در این فصل برای این تیم وجود داشت گفت: من به گفتن 2 جمله بسنده می‌کنم. وقتی شما می خواهید در یک کار زار مهم مسابقات بروید می دانید که با چه تیم‌هایی روبه‌رو هستید. باید در تمامی ابعاد بتوانید با حریفان خودتان رقابت کنید تا به یک نتیجه خوبی دست پیدا کنید. 

ربیعی در خصوص در خواست هواداران مس رفسنجان درباره تمدید قراردش گفت: مردم رفسنجان ولی نعمت من هستند ما وظیفه داریم در جایی کار می‌کنیم پاسخگوی همه موارد باشیم به خصوص عواطف و احساسات هواداران که خیلی با ارزش است. من در این 4 سال فقط سعی کردم کار کنم و وظیفه خودم را به نحو احسن انجام دهم. قاضی عملکر محمد ربیعی هم مردم هستند و من خاک پای مردم رفسنجان هستم، اما من پاسخ خودم را داده‌ام 3 بازی باقی مانده است و من هم وظیفه دارم تمام توان خودم را در این 3 بازی به کار بگیرم. این مسئولیت من است و باید به خوبی آن را انجام دهم. در حال حاضر هم در خصوص تمدید قرارداد صحبتی نکنیم بهتر است. فکر می‌کنم کارم را برای رفسنجان کرده‌ام. امیدوارم مس رفسنجان هم همیشه در قله باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7wj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته 27 لیگ برتر| مس رفسنجان فاتح دربی کرمان شد