تاریخ انتشار: 1402/02/05 18:51
کد خبر: 7275

مدافع آلومینیوم:برخی روی سکوها شرایط روانی خوبی ندارند/ کارنامه تیم رحمتی قابل قبول است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به برخی شعارها واکنش نشان داد.
مدافع آلومینیوم:برخی روی سکوها شرایط روانی خوبی ندارند/ کارنامه تیم رحمتی قابل قبول است

در خصوص دیدار روز گذشته آلومینیوم اراک و تساوی این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: از لحاظ تاکتیکی بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما چند هفته بود که نتوانستیم پیروز شویم و فشار زیادی روی تیم بود. به برد این دیدار نیاز داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی مساوی به پایان رسید.

وی افزود: پتانسیل تیم ما بالاتر از رتبه هفتم یا هشتم لیگ است. به نظرم در این چند بازی اخیر که مساوی‌های متعدد داشتیم حداقل لایق کسب 2 پیروزی بودیم تا رتبه بهتری را کسب کنیم. کادر فنی و بازیکنان هم اعتقاد دارند که می‌توانستیم در جدول شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم در ۳ هفته آینده جبران کنیم.

مدافع تیم اراکی در مورد شعار  چند تماشاگر در ابتدای بازی روز گذشته علیه میلاد فخرالدینی، عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد اقدام به شعار دادن علیه فخرالدینی کردند. ما در همان ابتدای بازی حس بدی پیدا کردیم و افسوس می‌خورم به حال افرادی که این شرایط را روی سکوها رقم زدند. به نظرم شرایط روانی خوبی ندارند که با این رفتارها به دنبال لطمه زدن به تیم هستند. میلاد فخرالدینی یک بازیکن باتجربه و ثابت شده است. نیاز به تعریف و تمجید ما ندارد و همه عملکرد و رفتار این بازیکن را دیده‌اند. او انسان بسیار متشخص و بامعرفتی است. از لحاظ فنی هم در سال‌های اخیر خود را اثبات کرده و به نظرم رفتارهای عجیب این نفرات روی سکوها فقط خودشان را زیر سوال می‌برند،. میلاد فخرالدینی را عزیز می‌کند و جایگاهش را در فوتبال ایران و اراک بالاتر می‌برد.

وی در مورد شعار علیه مهدی رحمتی و اعضای کادر فنی  این تیم گفت: به نظرم در فوتبال روز دنیا هم ثابت شده که ابزار در نتیجه‌گیری و عملکرد سهم زیادی دارد. البته استثنائاتی هم بوده اما در هر صورت ابزار نقش اساسی دارد. به نظر من مهدی رحمتی با توجه به بودجه و شرایطی که باشگاه آلومینیوم دارد تیم خوبی ساخته که فوتبال قابل قبولی ارائه داده و نتایج خوبی کسب کرده است. تا اینجای کار کارنامه آلومینیوم قابل قبول است. چون با هر تیمی بازی کردیم آن‌ها از ما تعریف کردند. ما 11 بازی باخت در کارنامه نداشتیم و فقط به استقلال باختیم که با توجه به بضاعت و امکانات شرایط ما و آن‌ها اصلا قابل قیاس نبود. از نظر من  اتفاقات روی سکوها کاملا هدایت شده بوده چون به شکلی کاملا غیر طبیعی از دقیقه 70 و در حالی که 20 دقیقه به پایان بازی مانده علیه تیم و کادر فنی فحاشی کردند.

موسوی تصریح کرد: مهدی رحمتی با تمام کم و کسری‌های وجود دارد از اول فصل دست و پنجه نرم کرده، زحمت زیادی کشیده و بازیکنان هم تمام توان خود را گذاشته‌اند. فکر نمی‌کنم جایگاه هفتمی یا هشتمی در جدول جایگاهی باشد که سرمربی یا بازیکن بخواهد برای آن جایگاه شعار بشنود. برای همین است که می‌گویم که شعارها کاملا خطی بود و کسی که تجربه حضور در فوتبال را داشته باشد می‌فهمد پشت پرده چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xnl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی قائمشهر- آلومینیوم اراک؛ رونمایی از مربی اسپانیایی در قائمشهر