تاریخ انتشار: 1402/02/08 20:54
کد خبر: 7141

صحبت‌های روانخواه قبل از تقابل بزرگ با استقلال

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است شاگردانش در بازی فردا مقابل استقلال با انگیزه بالا برای نشان دادن توانایی های خود به میدان می‌روند.
صحبت‌های روانخواه قبل از تقابل بزرگ با استقلال

پارس جنوبی جم عصر روز شنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان استقلال خواهد بود. یکی از تقابل های ویژه این مسابقه بدون شک حضور امیدرضا روانخواه ستاره سابق استقلال روی نیمکت پارس جنوبی به عنوان سرمربی است.

 

روانخواه که انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های فنی خود در این مسابقه بزرگ دارد، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال بیان کرد: بعد از سه هفته کاری که در خدمت پارس جنوبی هستم، هفته قبل در لیگ دسته اول بازی خیلی خوبی را مقابل حریف باشخصیت و قدرتمندی مثل استقلال ملاثانی انجام دادیم و بردیم تا با روحیه خوبی به مصاف استقلال در جام حذفی برویم.

 

او ادامه داد: روبه روی حریف باشخصیت و آماده ای قرار می‌گیریم و این انگیزه ما را بیشتر می‌کند. همه می‌دانیم جامعه فوتبال که بخش اعظمی از آنها طرفدار باشگاه محبوب استقلال هستند و خودم هم سابقه بازی کردن در این تیم را دارم، انتظار دارند که فردا بازی به نفع استقلال باشد. ولی مجموعه پارس جنوبی و هواداران و مردم جم هم یک دیدگاه نسبت به این بازی داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که دیدگاه و باور خود را در زمین به نمایش بگذاریم و بتوانیم حریف قابل احترامی برای تیم بزرگ استقلال باشیم. با انگیزه ای که در بازیکنانم دیده‌ام، فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد.

1838599

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: جدا از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، می‌خواهیم نشان بدهیم که تیم مان چه پتانسیل خوبی دارد و چه بازیکنان و مجموعه قابل احترامی داریم. در هر صورت با اینکه برای حریفان احترام قائلیم، ولی امیدوارکننده بازی را شروع می‌کنیم. هر اتفاقی بیفتد، مطمئن هستم آخرش برای شخصیت باشگاه ما خیلی خوب خواهد بود.

روانخواه درباره اینکه استقلال بعد از باخت در دربی به مصاف پارس جنوبی می‌رود، تاکید کرد: از دیدگاه من استقلال همین الان هم آماده ترین تیم ایران است و باختن در دربی با نتیجه یک بر صفر چیزی از ارزش های این تیم کم نمی‌کند. اما مساله این است که اگر استقلال دربی را می‌برد، کار برای ما راحت‌تر می‌شد. تمام انگیزه اش برای قهرمانی لیگ برتر بود اما الان دیگر خود استقلال در لیگ تصمیم گیرنده و تعیین کننده نیست و سرنوشت لیگ دست تیم های دیگر است. فکر می‌کنم استقلال به همین خاطر با انگیزه زیادی برای حذفی می‌آید. در هر صورت پرسپولیس هم در جام حذفی حضور دارد و مطمئنا در این تورنمنت تلاش می‌کنند. از نظر انگیزشی استقلالی‌ها برای بازی فردا چیزی کم ندارند.

 

سرمربی پارس جنوبی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا تاکید کرد: محروم نداریم، اما یک بازیکن ما مصدوم است که بازی قبل هم عملکرد خوبی داشت. به خاطر مصدومیت میلاد تقیان را از دست دادیم. با این حال تیم ما با شرایطی که نسبت به استقلال داریم، صحبت از مصدومیت به درد ما نمی‌خورد. تیم ما یک تیم کامل است و بهانه‌ای نیست. فکر می‌کنم داشته‌هایمان را با همین تیم می‌توانیم ارائه بدهیم.

روانخواه در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از هواداران پارس جنوبی در بازی با استقلال دارد، گفت: واقعیت این است که انتظاری از هواداران نداریم. آنها سراسر احترام و محبت نسبت به ما داشتند. هواداران از ما انتظار دارند که هرچه داریم در زمین بگذاریم و این کار را می‌کنیم. همه اعضای تیم در جایگاهی نیستند که انتظاری داشته باشیم. همین که به ورزشگاه می‌آیند و ما را تشویق می‌کنند، باعث دلگرمی ما است.

او در پایان افزود: جدا از هر نتیجه ای دوست داریم یک بازی خوب و باکیفیت داشته باشیم. دوست دارم اتفاقاتی که در این بازی می‌افتد، منافع باشگاه پارس جنوبی را تامین می‌کند. منافع همیشه نتیجه نیست، اینکه بدانیم بودن پارس جنوبی در لیگ برتر و سطح اول فوتبال و حتی همین لیگ یک چه کمکی می‌تواند به استعدادهای این منطقه کند و چه مزیت‌هایی برای شهرستان جم دارد. باید از این موضوع استفاده کنیم تا این تیم پایدار باشد و در این سطح و بالاتر حضور داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbpn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی محرومان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد