تاریخ انتشار: 1402/02/10 17:49
کد خبر: 7055

محمدی: داوران تحت تاثیر استقلال قرار نگیرند

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
محمدی: داوران تحت تاثیر استقلال قرار نگیرند

روح الله محمدی عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به مصاحبه اخیر مدیران تیم مس کرمان مبنی بر اینکه همه برای بقای صنعت نفت بسیج شده اند گفت: ضمن احترام به مردم خوب کرمان نمیخواهیم به ادعاهای مسئولین مس کرمان واکنشی داشته باشیم؛ چرا که قطعا کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌باید در این خصوص ورود کرده و برخورد نمایند اما خیلی دوست دارم بر آن بخش از مصاحبه رو که عنوان شده همه ایران دوست دارند صنعت نفت در لیگ برتر بماند را تایید و بر اون تاکید کنم، این تیم هواداران زیادی در فوتبال ایران دارد که معتقدند لیگ بدون چنین تیمی صفا ندارد.

وی با اشاره به محبوبیت تیم صنعت نفت آبادان در فوتبال ایران گفت: این تیم بدلیل قدمت، محبوبیت، نوع فوتبال و هواداران خونگرمی که دارد در سطح اول فوتبال کشور نسبت به برخی تیم ها محبوبیت خاصی دارد و همه دوست دارند این تیم در لیگ برتر باقی بماند. و این دوست داشتن اهالی فوتبال و تماشاگران واقعی صرفا از بابت شور و شعفی ست که باید در لیگ بماند نه عوامل خارج از مستطیل سبز.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بود و نبود برخی تیم ها در لیگ برتر چندان مهم نیست اما بودن تیم هایی مثل صنعت نفت، ملوان ،نساجی ،تراکتور و... گرمی و جذابیت خاصی به لیگ برتر می دهد.

محمدی با انتقاد از نوع رفتار مدیر یکی از تیم های لیگ برتری که در آستانه سقوط قرار دارد گفت: تغییرات مدیریتی، عدم نتیجه گیری در بازی های اخیر علی رغم هزینه زیاد، حاشیه های اطراف تیم و... باعث شده که برخی  نوع داوری دیدار این تیم برابر نساجی را زیر سوال برده در حالی که همه کارشناسان به اتفاق نظر بر درستی تصمیمات داور را داشتند.

وی تیم صنعت نفت را متضررترین تیم لیگ بدلیل اشتباهات داوری به لحاظ جایگاه در جدول مسابقات عنوان کرد و افزود: ما در این فصل بخصوص در نیم فصل اول امتیازات زیادی را بخاطر اشتباهات داوری از دست دادیم، مقابل سه تیم مدعی قهرمانی داوران با اشتباهات خود باعث شکست و متضرر شدن ما شدند که اگر این اشتباهات نبود اکنون جایگاه ما در جدول چیز دیگری بود.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه با اشاره به بازی حساس تیم صنعت نفت برابر استقلال تهران گفت: یک بازی سخت و حساس برابر استقلال داریم ولی امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تمهیداتی بیندیشند تا نوع قضاوت در این دیدار عادلانه و خارج از هرگونه حرف و حدیث باشد چرا که نتیجه این بازی در قهرمانی و سقوط تیم ها تاثیر مستقیم دارد.

وی بیان کرد: استقلال در دربی نتیجه را واگذار کرده و سخت قضاوت داور را زیر سوال برده و سعی در اقناع اذهان عمومی دارد که به این تیم ظلم شده و شاید انتظاراتی هم برای بازی بعدی شان دارند اما نباید فراموش کنند حداقل در مقابل صنعت نفت در این فصل اشتباهات داوری (که البته جزئی از فوتبال هست) به نفع آنها رخ داده و در تقابل بین دو تیم این صنعت نفت هست که باید حساسیت بیشتری نسبت به داوری روز جمعه داسته باشد. بنابراین امیدواریم تیم داوری تحت تاثیر این بازی رسانه ای قرار نگیرد و همه چیز در مستطیل سبز تعیین تکلیف گردد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dr6p3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت آبادان  - مس کرمان؛ تنها امید نفت به شکست مس