تاریخ انتشار: 1402/02/13 17:12
کد خبر: 6921

اسپالتی: با این قهرمانی دیگر راحت زندگی می‌کنم

لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از بازی با اودینزه گفت، این ناپولی قابلیت بردن جام‌های بیشتر را دارد.
اسپالتی: با این قهرمانی دیگر راحت زندگی می‌کنم

«یواش یواش داریم از آن لذت می‌بریم.» لوچانو اسپالتی نشست خبری‌اش در آستانه بازی فردا با اودینزه را این طوری شروع کرد و ادامه داد: «من در اودینه با خیلی‌ها در تماسم. آنها می‌گویند شخصیت دشواری دارم اما این با حضور طولانی‌ام روی نیمکت فقط چند تا تیم در تضاد است. سخت است یک مربی دیگر را پیدا کنید که حرفه‌اش را فقط در چهار، پنج تا تیم گذرانده باشد.»

مربی ناپولی درباره کوارا هم حرف زد: «کوارا بازیکنی فوق‌العاده و عالی است، یک بازیکن درجه یک با وجود سنی که دارد. هنوز باید خیلی چیزها یاد بگیرد و وقتی که یاد گرفت، مهلک خواهد شد، یک سوپر فوتبالیست می‌شود.»

اسکودتو

«من یک تیم اصیل دارم و خوشحالم که بچه‌ها در کوتاه مدت به همه نشان داده‌اند که چه قابلیت و شخصیتی دارند، به ویژه در لحظات دشوار.»
اسپالتی درباره اسکودتو گفت: «بازیکنان ما لیاقتش را دارند اما یک قدم آخر مانده که باید برداریم، و این سخت‌ترین کار است. ناپولی، شهر و تمام کسانی که در این سیستم دخیل هستند، از این قهرمانی سود خواهند برد.»

اگر لاتزیو نتواند ساسولو را ببرد، جام قهرمانی همین امشب به نام ناپولی مهر می‌خورد و مربی تیم معتقد است، این اولین جام از جام‌های فراوان خواهد بود: «من دارم پتانسیل درون تیم را می‌بینم. بعد به اتفاقاتی که در بازار نقل و انتقالات می‌افتد بستگی خواهد داشت. به هر حال، من تیم خوبی را می‌بینم که آینده‌دار است و می‌تواند نتایج به دست آمده را تکرار کند.»
او از کسانی که پارسال هم در ناپولی بوده‌اند، تشکر کرد: «کار ما از پارسال شروع شد. این نیمه دومش است. بازیکنانی که دیگر اینجا نیستند هم در این قهرمانی نقش داشته‌اند.»

جشن قهرمانی 

اسپالتی برای جشن گرفتن لحظه‌شماری می‌کند: «می‌خواهم مردم را خوشحال ببینم. یکشنبه جمعیت به من نشان داد، کاری که می‌کنیم چیزی بیش از قهرمانی است.»
او درباره قراردادش گفت: «اگر قهرمان شدیم، در بقیه زندگی‌ام راحت‌تر خواهم بود و بعد نگاه می‌کنم ببینم هنوز می‌توانم به این تیم، چیزی که لیاقتش را دارد، بدهم یا نه.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x67p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف رم ۱۰ نفره در زمین جنوا