تاریخ انتشار: 1402/02/13 18:14
کد خبر: 6918

ستاره سابق بارسا جانشین آلِمانی می‌شود

دکو، ستاره پرتغالی-برزیلی سابق بارسلونا، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی متئو آلِمانی به عنوان مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلوناست.
ستاره سابق بارسا جانشین آلِمانی می‌شود

 شب گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی قطعی متئو آلِمانی از بارسلونا دادند. مرد مورد اعتماد لاپورتا پس از دریافت پیشنهادی خوب از استون ویلا ترجیح داد بارسا را با اتمام قراردادش در 30 ژوئن ترک کند.

1870463

طبق ادعای رادیو راک 1، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی او «دکو» است. ستاره سابق بارسا که چهار فصل به یادماندنی را تحت هدایت فرانک رایکارد پشت سر گذاشت و با بارسا در سال 2006 فاتح لیگ قهرمانان نیز شد، در دو سال گذشته به عنوان استعدادیاب بارسا در منطقه آمریکای جنوبی و نیز پرتغال مشغول فعالیت بوده و رابطه‌ای صمیمانه نیز با لاپورتا دارد. دکو که یک مدیر برنامه فوتبال است، در اولین دوره ریاست لاپورتا بود که از پورتو به بارسلونا پیوست. او به عنوان مدیر فنی فدارسیون فوتبال گابن نیز سابقه فعالیت دارد.

1283798

گفته می‌شود الخاندرو اِچِواریا که به عنوان یک واسطه در نقل و انتقالات بارسلونا فعالیت می‌کند و قرار است در بازگشت لئو مسی به بارسا نیز نقش مهمی ایفا کند، در انتخاب دکو به عنوان جانشین آلِمانی موثر بوده است. در واقع دکو و اِچِواریا قرار است هر طور شده لیونل مسی را به بارسلونا برگردانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd7z3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط لالیگا برای ثبت قرارداد مسی با بارسلونا