تاریخ انتشار: 1402/02/14 18:27
کد خبر: 6868

آل‌نعمه: بیایید از منصوریان، کادر فنی و هواداران حمایت کنید

مربی تیم فولاد خوزستان توضیحات مفصلی را درباره شرایط تیمشان ارائه کرد.
آل‌نعمه: بیایید از منصوریان، کادر فنی و هواداران حمایت کنید

هر زمان نامی از احمد آل‌نعمه به گوش فوتبال‌دوستان ایران می‌رسید، شوت‌های سهمگین او با پای چپ در ذهن تصور می‌شد. او حالا پا به عرصه مربیگری گذاشته و به عنوان مدافع با تجربه که سابقه کاپیتانی در فولاد و حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد در کادر فنی سرخ‌های خوزستانی کنار علیرضا منصوریان قرار گرفته است.

 

به همین جهت مصاحبه‌ای را با او ترتیب دادیم. احمد آل‌نعمه درباره حضور در کادر فنی فولاد خوزستان گفت: فولاد، تیم مورد علاقه من است. من سابقه زیادی در این باشگاه دارم و هم‌چنین در استان خوزستان طرفداران بسیار زیادی دارد. با این حال تجربه مهم‌تر این بود که کنار آقای منصوریان قرار گرفتم و همین باعث شده تا ابعاد جدیدی را در شغل مربیگری درک کنم. منصوریان در این چند وقت اخیر که به فولاد آمده، زحمت بسیار زیادی می‌کشد و زمان می‌گذارد. از کل اعضای کادر فنی برای موفقیت فولاد کار می‌خواهد و ما هم تقریبا بیشتر اوقات روز را درگیر تمرین و یا آنالیز حریفانمان هستیم تا نکات مدنظر را گوشه ذهن داشته باشیم.

 

1870923

مربی فولاد درباره اعتراض گروهی از هواداران این تیم علی‌رغم‌ کسب نتایج خوب در مدت اخیر گفت: با توجه به تجربه‌ای که من داشته‌ام، هیچ‌ زمان اینگونه نبوده است. باید زمان می‌دادند تا کارمان را انجام دهیم. با این حال خدا را شکر شروع خوبی داشتیم. تفکرات دفاعی در این تیم حاکم بود و زمان می‌برد که ما بتوانیم تفکر فنی خودمان را اجرایی کنیم. با اینکه در اوایل نمایش‌ تیم مدنظر ما نبود، اما نتایج خوبی به دست آوردیم. علی‌الخصوص در ۴ هفته اخیر عملکرد خوبی داشتیم. هم نتایج به نفع فولاد بوده و هم نمایش خوبی داشتیم که رضایت همه را در پی داشته است. مطمئنا با گذر زمان بازیکنان در چهارچوب فنی مدنظر سرمربی جا می‌افتند و فولاد روزبه‌روز بهتر می‌شود.

او ادامه داد: آقای منصوریان به دنبال ارائه فوتبالی مالکانه و به‌روز است و به نظرم با توجه به عقاید فوتبالی‌اش، مناسب باشگاه فولاد است. ایشان برنامه خوب و مفصلی برای استفاده از تیم‌های پایه و استعدادهای خوزستانی دارند و همین امر باعث می‌شود در این باشگاه موفق باشند.

آل‌نعمه در خصوص جدال این هفته تیمشان با ذوب‌آهن در اصفهان گفت: مسابقه سخت و مهمی داریم. اما برای کسب امتیاز به اصفهان خواهیم رفت. بازیکنان در روزهای اخیر، تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم که نمایش ایده‌آلی مقابل تیم خوب ذوب‌آهن داشته باشیم.

وی در پایان گفت: فولاد دو هفته پشت سر هم در اصفهان و تهران مقابل ذوب‌آهن و هوادار قرار می‌گیرد و بازی آخر ما در اهواز مقابل آلومینیوم است. خواسته من از هواداران این است که در آن مسابقه برای حمایت، تشویق تیم و پشتیبانی از آقای منصوریان و کادر فنی در استادیوم حضور پیدا کنند و مطمئن باشند که برای فصل آینده تیمی خوب برای کسب رتبه‌های بالای جدول تدارک دیده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnbd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل نعمه: روزهای خوب فولاد با این بازیکنان بزرگ