تاریخ انتشار: 1402/02/14 18:42
کد خبر: 6866

برنامه شیخ جاسم برای آوردن امباپه به منچستریونایتد

هدف یکی از مشتریان اصلی خرید باشگاه منچستریونایتد، به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است.
برنامه شیخ جاسم برای آوردن امباپه به منچستریونایتد

رقابت اصلی برای خرید باشگاه منچستریونایتد بین سِر جیم رتکلیف میلیاردر بریتانیایی و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی بردار امیر قطر است. رتکلیف  پیشنهاد سومش را از طریق کمپانی خود با نام «INEOS» به ثبت رسانده است و قصد دارد 50 درصد سهام این باشگاه لیگ برتری را بخرد و با خانواده گلیزر به طور مشترک به کارش در این باشگاه ادامه دهد، اما شیخ جاسم به نظر می‌رسد جاه‌طلب‌تر است و در کنار اینکه خواهان خرید کل سهام باشگاه منچستریونایتد و تمایلش برای سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌های باشگاه است، دنبال آوردن ستاره‌ای نامدار به این تیم هم هست. او که رئیس بانک اسلامی قطر (QIB) است، از طریق بنیاد «ناین تو» قصد خرید این باشگاه انگلیسی را دارد.

 

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»، شیخ جاسم در صورتی که موفق شود در فرایند خرید باشگاه منچستریونایتد پیروز شود، در تابستان پیش رو بودجه قابل‌توجهی را به منظور تقویت تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ کنار خواهد گذاشت. طبق این گزارش؛ یکی از اهداف مدنظر او برای تقویت خط حمله منچستریونایتد، کیلیان امپاپه ستاره فرانسوی پارِی‌سن‌ژرمن است که اتفاقاً مالکیت این باشگاه هم در اختیار قطری‌هاست. مشتری قطری خرید باشگاه منچستریونایتد همچنین نام‌هایی همچون ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید و کینگسلی کومان بال فرانسوی بایرن مونیخ را برای تقویت ترکیب شیاطین سرخ در نظر دارد.

خانواده گلیزر که در سال 2005 باشگاه منچستریونایتد را در ‌ازای 790 میلیون پوند خرید، در سال‌های اخیر به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد بوده است و آنها بارها خواهان خروج مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rj6b3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال در راه جدایی!