تاریخ انتشار: 1402/02/18 20:58
کد خبر: 6604

تنها بازیکن خارجی استقلال به دنبال قهرمانی سوم!

رافائل سیلوا امیدوار است با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس رفسنجان به مانند بازی رفت نقش پررنگی در کلین‌شیت احتمالی ایفا کند.
تنها بازیکن خارجی استقلال به دنبال قهرمانی سوم!

تیم فوتبال استقلال امروز تمرینات خود را برای دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برابر مس رفسنجان آغاز کرد تا بعد از دو روز تعطیلی، شاگردان ساپینتو به زمین چمن برگردند.

آبی ها که بعد از تساوی مقابل صنعت نفت دیگر شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ پیش روی خود می بینند، در حالی از امروز تمرینات خود را آغاز کردند که برای بسته نگه داشتن دروازه در برابر تیم آماده مس رفسنجان، امید زیادی به نمایش مدافع برزیلی خود دارند.

رافائل سیلوا که امروز سرخوش از زادروز فرزندش با انگیزه بالایی در تمرین حاضر شده بود، پا به پای سایر بازیکنان آیتم ها را پشت سر گذاشت و در تمرینات گروهی آمادگی خود را نشان داد تا کماکان مدعی اول قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل شاگردان ربیعی باشد.

سیلوا که در این فصل به جز بازی با صنعت نفت در دور رفت، هربار که از لحاظ جسمانی آماده بوده، در ترکیب تیمش هم قرار گرفته، امیدوار است تا در دومین فصل حضورش در استقلال سومین قهرمانی را تجربه کند و در این مسیر، نقش پررنگی نیز به عنوان صخره ای نفوذناپذیر در ترکیب تیمش ایفا خواهد کرد.

1872996
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mm74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام غیرمنتظره ساپینتو قبل از بازی دربی