تاریخ انتشار: 1402/02/22 21:36
کد خبر: 6334

گل محمدی: برد خوب امروز پرسپولیس را مدیون هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد خوب امروز پرسپولیس را مدیون هواداران هستیم.
گل محمدی: برد خوب امروز پرسپولیس را مدیون هواداران هستیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل گل‌کهر در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز تشکر ویژه دارم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و با تشویق‌های آن‌ها موفق شدیم این برد ارزشمند را به دست بیاوریم. بدون شک این برد را مدیون هواداران هستیم و من اعتقاد دارم که این چهار گل را هواداران به ثمر رساندند.

وی افزود: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و گرفتن ۳ امتیاز هدف اصلی ما بود که خداراشکر به این امر دست پیدا کردیم. برای این بازی برنامه‌ریزی داشتیم. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و اشتیاق زیادی برای گلزنی داشتیم. بازیکنان ما تجربه کافی برای این دیدار را در اختیار داشتند و تا آخرین لحظه تمرکز کافی را داشتند. از بازیکنان و کادر حریف نیز تشکر می‌کنم. از تیم داوری نیز تشکر می‌کنم که خیلی خوب بازی را مدیریت کردند.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد:‌ راه ما ادامه دارد و هنوز به پایان کار نرسیدیم. یک بازی مهم و حساس هم در هفته آخر داریم و باید ریکاوری خوب داشته باشیم تا بتوانیم با آمادگی کامل مقابل تیم خوب نساجی قرار بگیریم. 

گل‌محمدی در مورد سختی بازی پرسپولیس در زمین نساجی مازندران بیان کرد: یک بازی سرنوشت‌ساز در قائمشهر داریم و برای ما فرقی نمی‌کند در چه استادیومی، در چه زمینی، با چه کیفیتی بازی می‌کنیم. فقط باید به بردن بازی و قهرمانی فکر کنیم. وقتی با یک بازی می‌توانیم قهرمانی را بگیریم دیگر جا ندارد به کمبودها فکر کنیم. تنها چیز مهم برای من ریکاوری خوب است.   

وی در مورد آرامش تیم پرسپولیس گفت: بخش زیادی از این آرامش به بازیکنان مربوط است. آن‌ها تجربه خوبی دارند و می‌دانند که اگر پا پس بکشند، ضربه می‌خورند. بازیکنانم این موضوعات را درک می‌کنند و مسیر را بلد هستند. ما هم این کنار کمک می‌کنیم این آرامش بیشتر شود. 

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد بازی با پای خطرناک علیرضا بیروانوند نیز بیان کرد: در این شرایط که بازیسازی را از عقب شروع می‌کنیم، باید ریسک کار کمتر شود. البته علیرضا در این فصل بسیار خوب عمل کرده و خیلی از گل‌های ما از او شروع شده است. او به ما خیلی کمک کرده و می‌کند. امروز هم بعد بازی در این خصوص با او یک صحبتی کردم. او بازیکن مهمی برای ماست. 

گل‌محمدی در مورد همگروهی ایران با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین گفت:‌ از لحاظ قرعه برای ما خوب بود. در هر گروهی بودیم از آن صعود می‌کردیم و شکی در آن نیست اما مهم این است که در حذفی‌ها به چه تیم‌هایی می‌خوریم. من معتقدم با کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم،‌ می‌توانیم به فینال صعود کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در تیم ملی بهخ او پیشنهادی شد یا نه عنوان کرد: نه به من پیشنهادی نشد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درخشش مهدی ترابی به همراه سروش رفیعی و سعید صادقی عنوان کرد: مهدی یک بازیکن تاثیرگذار برای ماست و رفته رفته بعد از سال جدید روند خیلی رو به رشد و خوبی داشت. خیلی دیگر از بازیکنان ما این روند را داشتند و نتایج اخیر این موضوع را نشان می‌دهد. 

گل‌محمدی در واکنش به این گفته خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه دریافتی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از دیگر باشگاه‌ها پایین‌تر است، اظهار داشت: بازیکنان هم انتظاراتی دارند و با مشکلاتی روبرو هستند. اگر آن‌ها بتوانند با آرامش بیشتری کار کنند،‌ عملکرد بهتری پیدا می‌کنند. این تیم برای میلیون‌ها هوادار است. انتظارات ما بیشتر بود. البته می‌دانیم باشگاه هم مشکلات خاص خودش را دارد و ما درک می‌کنیم اما در شرایطی هستیم که احتیاج به حمایت بیشتری داریم. وارد جزییات نشویم بهتر است و انشاالله این مشکلات هم برطرف شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlao3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی گل‌گهر به نشست خبری نیامد