تاریخ انتشار: 1402/02/23 17:12
کد خبر: 6276

حجت کریمی مشکل جوان استقلال را حل کرد

با پیگیری‌های سرپرست باشگاه استقلال مشکل سبحان خاقانی هافبک جوان این تیم برای بازی کردن رفع شده است.
حجت کریمی مشکل جوان استقلال را حل کرد

مدت زیادی است که سبحان خاقانی با بهبودی کامل و رهایی از مصدومیت سنگین رباط صلیبی، به تمرینات استقلال برگشته است. خاقانی اما با وجود حضور در تمرینات گروهی حق بازی برای تیمش را نداشت تا اینکه در سفر به رفسنجان استقلالی‌ها را همراهی کرد.

 

ماجرای خاقانی از این قرار بود که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو قرارداد این بازیکن به واسطه تمدید از نظر مالی نیز بسیار بالا رفته بود. بعد از این ماجرا، خاقانی مصدومیت سختی را تجربه می‌کند و مدت زیادی از فصل را از دست می‌دهد. همین امر باعث می‌شود تا با حضور علی فتح‌الله‌زاده ، این مدیر از خاقانی بخواهد تا مبلغ قراردادش را پایین بیاورد اما این بازیکن قبول نمی‌کند.

از این باشگاه استقلال نیز در زمان فتح‌الله‌زاده حاضر نشد که قرارداد خاقانی را در سازمان لیگ ثبت کند و کارت بازی او را دریافت کند.

حالا اما با حضور حجت کریمی مشکل این هافبک جوان برطرف شده است. خاقانی در گفت و گو با مدیران استقلال به یک توافق مناسب رسیده و در نهایت منجر به این شده که کارت بازی او صادر شود.

با این تفاسیر این هافبک جوان مشکلی برای بازی کردن در ترکیب استقلال ندارد و اگر ساپینتو صلاح بداند در لیست تیم مقابل تراکتور در هفته پانزدهم قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398zx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجت کریمی به سیم آخر زد؛ کم مانده این آقا را اعدام کنید!

تمدید با ساپینتو، توافق با الاهلی برای قایدی
حجت کریمی و دو خبر بزرگ در سفر به دبی: