تاریخ انتشار: 1402/02/25 21:21
کد خبر: 6143

ناگلزمان نه، سرمربی قدوس گزینه اول تاتنهام

یک رسانه انگلیسی مدعی است تاتنهام تمایل کمتری برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان پیدا کرده و حالا توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، را برای فصل آینده هدف گرفته است.
ناگلزمان نه، سرمربی قدوس گزینه اول تاتنهام

در انگلیس تاک‌اسپورت مدعی شد دانیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام، گزینه جدیدی برای هدایت این تیم انتخاب کرده و مدعی است توماس فرانک، سرمربی فعلی برنتفورد، مربی ایده‌آلی برای اسپرز خواهد بود. این گزارش می‌گوید بعد از فرانک، مدیران تاتنهام براندان راجرز را هم مد نظر دارند.

در حالی که رایان میسون، بعد از اخراج آنتونیو کونته، به عنوان مربی موقت روی نیمکت اسپرز می‌نشیند اما شکی نیست که تاتنهامی‌ها از فصل آینده با مربی جدیدی به میدان خواهند رفت. مدیران باشگاه ابتدا از مذاکره با مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق‌شان، خودداری کردند و به نظر می‌رسد او به چلسی نزدیک شده است.

1875754

بعد از آن از یولیان ناگلزمان و وینسنت کمپانی به عنوان گزینه‌های تاتنهام نام برده شد اما تاک‌اسپورت می‌گوید هم ناگلزمان و هم کمپانی در حال حاضر از فهرست کنار گذاشته شده‌اند.

دانیل لوی، مالک تاتنهام، شیفته درخشش برنتفورد در فصل جاری لیگ برتر شده است. توماس فرانک در سال 2018 از پست کمک‌مربی ارتقا پیدا کرد و به عنوان سرمربی هدایت زنبورها را به دست گرفت. برنتفورد با هدایت او در سال 2021 به لیگ برتر صعود کرد و در دو فصل گذشته با هدایت او نمایش‌های قابل قبولی در این لیگ داشت.

1829586
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vm6b4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد کردن پیشنهاد بارسلونا کار سختی است