تاریخ انتشار: 1402/02/30 17:16
کد خبر: 5896

قرارداد دو ترکیب کامل در فولاد به پایان رسید!

قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
قرارداد دو ترکیب کامل در فولاد به پایان رسید!

 فولاد خوزستان فصل عجیبی را پشت سر گذاشت و پس از چهارسال جواد نکونام به طرز ناگهانی و در حالی که باید به مصاف الهلال می‌رفت، از این تیم جدا شد و حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد و البته تیمش نمایش فوق العاده‌ای برابر غول آسیا ارائه داد. پس از آن رجبی از فولاد رفت و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی انتخاب شد و فولاد رده نهمی را توانست به رتبه هفتم برساند. فولاد با تساوی دو بر دو برابر آلومینیوم اراک در هفته پایانی به کار خودش خاتمه داد تا پرونده این لیگ برای قرمزهای اهوازی بسته شود.

 

فولادی‌ها البته برای فصل بعد تعداد بازیکن زیادی ندارند و اکثر بازیکنان اصلی قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و به نظر می‌رسد مدیران فولادی برای حفظ اسکلت اصلی تیمشان به زودی مذاکرات خود را با ستاره‌های خود آغاز کنند. آن‌ها در هفته‌های پایانی لیگ تنها با کریستوفر کنت گلر اتریشی خود به توافق نهایی رسیدند و دو سال دیگر تو در جمع قرمزهای اهوازی خواهد بود.

ساسان انصاری، اشکان دژاگه، شهاب گردان، ایوب والی، مجتبی نجاریان، محمد نژاد مهدی، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، ابراهیم سلجوقی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، احسان پهلوان، مجید علیاری، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، روبرتو تورس، الکس آلگریا، یونس دلفی، سعید واسعی و علیرضا کوشکی قراردادشان به اتمام رسیده و با نگاهی به لیست بالا متوجه خواهیم شد از تیم اصلی فولاد تنها کریستوفر کنت، سوگیتا، سینا مریدی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا باویه و تعدادی از بازیکنان آکادمی برای فصل بعد قرارداد دارند.

گفتنی است وریا غفوری، موسی کولی‌بالی، پاتوسی و احمد عبدالله زاده نیز در میانه فصل از جمع فولادی‌ها جدا شده بودند. سرانجام باید دید از این لیست ۲۲ نفره که ستاره هم کم ندارد سرانجام چندنفر در اردوگاه فولاد ماندگار خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gz93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به فولاد در آستانه بازی با الهلال عربستان