تاریخ انتشار: 1402/03/01 20:27
کد خبر: 5799

تراکتور بازگشت به آسیا را جشن گرفت

باتوجه به دریافت مجوز حرفه‌ای تراکتور و عدم اعطای لایسنس به باشگاه هوادار، حالا سرخپوشان تبریزی به صورت قطعی در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت.
تراکتور بازگشت به آسیا را جشن گرفت

باشگاه تراکتور که درخواست مجوز حرفه‌ای داده بود، موفق شد نظر کمیته بدوی را جلب کند و به جمع تیم‌هایی ملحق شود که لایسنس گرفته‌اند.

تراکتور در حالی مجوز خود را دریافت کرده که این باشگاه نگرانی‌هایی در خصوص ورزشگاه یادگار امام داشت، اما در نهایت کمیته بدوی با شرایط این باشگاه موافقت کرد تا سرخپوشان تبریزی نماینده چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

نکته جالب این است که تنها یک حالت برای جلوگیری از حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت و آن هم قهرمانی هوادار در جام حذفی بود، اما حالا باتوجه به اینکه باشگاه تهرانی لایسنس دریافت نکرده، حتی قهرمانی آنها نیز تیم چهارم لیگ بیست و دوم را به آسیا خواهد فرستاد.

باشگاه تراکتور که دو فصل پیش در لیگ قهرمانان حاضر بود، حالا بعد از 7 سال امکان میزبانی از رویداد بین‌المللی در لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت و باید دید این تیم با چه حریفانی همگروه خواهد شد.

تراکتور همچنین ورزشگاه شهید سلیمانی را به عنوان محل دوم میزبانی آسیا معرفی کرده که در صورت عدم آمادگی ورزشگاه یادگار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4878n3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خمس لیست داد و از ایران رفت