تاریخ انتشار: 1402/03/01 20:45
کد خبر: 5798

استقلال‌خوزستان در یک قدمی لیگ‌برتر؛ فجر و سایپا در انتظار معجزه

لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هی ایران به ایستگاه پایانی رسید و استقلال خوزستان با برتری در دیدار فردا سه‌شنبه برابر آرمان گهر می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.
استقلال‌خوزستان در یک قدمی لیگ‌برتر؛ فجر و سایپا در انتظار معجزه

هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ آزدگان (لیگ یک)، فردا سه‌شنبه با برگزاری ۸ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود تا تکلیف دومین تیم‌ صعودکننده به لیگ برتر و تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم مشخص شود.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که پنج هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی و صعودش به لیگ برتر قطعی شده فردا با توجه به انصراف وحدت خراسان در هفته پایانی استراحت خورده و بازی انجام نمی‌دهد تا با ۷۰ امتیاز به کار خود در این فصل پایان دهد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با ۵۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و دومین شانس حضور در لیگ برتر محسوب می‌شوند. این تیم که ۷ سال قبل توانسته بود به جام قهرمانی لیگ برتر بوسه بزند یک‌بار دیگر در آستانه صعود به لیگ‌برتر قرار دارد و شاگردان سیروس پورموسوی باید در خانه در مقابل آرمان گهر به برتری دست پیدا کنند و همه چیز بستگی به نتیجه بازی آن‌ها دارد.

فجرسپاسی شیراز که با ۵۳ امتیاز در رتبه سوم است میهمان مس شهربابک خواهد بود. شاگردان مهدی رجب زاده نیاز به هرسه امتیاز این بازی دارند تا در صورت توقف تیم استقلال خوزستان آنگاه فجری‌ها لیگ برتری خواهند شد.

اما تیم سایپا تهران که در جدول رده‌بندی ۵۲ امتیازی است در صورتی می تواند به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند که استقلال خوزستان و فجرسپاسی بازی خود را واگذارکنند. آنگاه سایپا با شکست دادن استقلال ملاثانی اهواز در تهران می‌تواند لیگ برتری شود.

در انتهای جدول نیز سقوط تیم چوکا تالش به دسته دوم قطعی شده و از بین تیم‌های شهرداری همدان و خلیج فارس ماهشهر هم یکی دیگر در هفته آخر به دسته دوم سقوط می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276qv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/سهراب و تکرار نتایج ضعیف فصل گذشته!