تاریخ انتشار: 1402/03/05 09:39
کد خبر: 5599

خبر بد تن‌هاخ در آستانه فینال حذفی

اریک تن‌هاخ که در بازی با چلسی مجبور به تعویض آنتونی در نیمه اول شد مصدومیت این بازی را جدی دانست.
خبر بد تن‌هاخ در آستانه فینال حذفی

در روزی که منچستریونایتد با نتیجه 4-1 چلسی را درهم کوبیده و سهمیه چمپیونزلیگ را قطعی کرد آنتونی، بازیکن برزیلی شیاطین سرخ، با یک مصدومیت جدی مواجه شد تا احتمالا فینال جام حذفی را از دست بدهد.

 

این بازیکن 29 ساله در دقیقه 24 به دلیل تکل خشن تروه چالوبا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و به دلیل شدت این آسیب با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد تا نگرانی در مورد دوری طولانی مدت خود را به اوج برساند.

منچستریونایتد تنها 9 روز دیگر در دیدار فینال جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل منچسترسیتی به میدان خواهد رفت و خبر مصدومیت «جدی» آنتونی می تواند بدترین خبر ممکن برای اریک تن‌هاخ باشد که برای دومین قهرمانی فصل کار سختی مقابل پپ گواردیولا دارد و برای موفقیت روی درخشش تک تک شاگردانش حساب باز کرده است.

محل و میزان دقیق آسیب دیدگی آنتونی طی 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد. با این وجود اریک تن‌هاخ از همین حالا معتقد است که مصدومیت بازیکن تیمش مقابل چلسی جدی است: "دقیقا نمی دانم. همه بیرون آمدن او را دیدند. در این مورد فقط می توانم بگویم که مصدومیت آنتونی جدی است و باید حداقل تا 24 ساعت برای مشخص شدن میزان دقیق آن صبر کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهیم."

1879833

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b9a4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی و یونایتد به لیگ قهرمانان صعود کردند
پایان لیگ برتر انگلیس؛