تاریخ انتشار: 1402/03/05 09:50
کد خبر: 5598

مدیرعامل باشگاه مس کرمان توافق با فکری را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: در حال رایزنی و مذاکره با سه گزینه برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان هستیم و تا این لحظه هیچ توافقی با هیچ کدام از گزینه ها صورت نگرفته است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان توافق با فکری را تکذیب کرد

علی قرایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور و قطعی شدن سقوط تیم فوتبال مس کرمان به لیگ دسته یک و به دنبال استعفای فرزاد حسین‌خانی سرمربی، مدیریت این باشگاه به سرعت فرایند انتخاب کادر فنی خود را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه فرایند انتخاب سرمربی تیم مس کرمان با استقلال کامل باشگاه در حال انجام است اظهار داشت: انتخاب سرمربی را با رایزنی با پنج گزینه احتمالی هدایت مس کرمان آغاز شد.

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان عنوان کرد: انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید باعث شد که این گزینه خیلی زود از دستور کار باشگاه خارج شود.

وی ادامه داد: همچنین باشگاه مس کرمان با سعید دقیقی به توافق نرسیده و اکنون مراحل انتخاب سرمربی این تیم از سه گزینه احتمالی باقی مانده در حال پیگیری و انجام است اما تاکنون با هیچ کدام از گزینه ها به توافق نهایی نرسیده‌ایم‌.

برخی رسانه ها از دیشب توافق باشگاه مس کرمان با محمود فکری بازیکن و مربی سابق استقلال را اعلام کردند که باشگاه مس این اخبار را تاکنون تکذیب می‌کند و خواستار پیگیری اخبار از مراجع رسمی باشگاه است.

سه گزینه باقی مانده مس کرمان برای سرمربی گری این تیم محمود فکری، مجتبی حسینی و رسول خطیبی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a8g2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض باشگاه مس کرمان به ساعت دیدارهای لیگ برتر فوتبال