تاریخ انتشار: 1402/03/06 18:51
کد خبر: 5504

ماتئوس: بایرن قهرمان هم بشود کان اخراج است

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، دقایقی پیش از شروع دیدار امروز بایرن مقابل کلن به شبکه اسکای گفت از منابعی شنیده است که کار اولیور کان در بایرن مونیخ به پایان رسیده است.
ماتئوس: بایرن قهرمان هم بشود کان اخراج است

سرنوشت قهرمانی این فصل بوندس‌لیگا تا ساعتی دیگر و با به پایان رسیدن دو دیدار همزمان بایرن مونیخ مقابل کلن و دورتموند مقابل ماینتس مشخص خواهد شد.

قبل از شروع دو مسابقه امروز شانس دورتموند برای قهرمانی بیشتر بود و زردپوشان می‌توانستند با یک پیروزی خانگی قهرمانی‌شان را قطعی کنند. اما بی‌‌وی‌بی در بیست و پنج دقیقه اول بازی‌اش دو گل دریافت کرده و یک پنالتی از دست داده و در سوی دیگر هم بایرن مونیخ 1-0 از کلن پیش افتاده است.

 

در صورت باقی ماندن این نتایج دورتموند قهرمانی را در آخرین قدم‌ها از دست داده و جام بوندس‌لیگا بار به دیگر به بایرن تعلق خواهد گرفت.

1870512

اما لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، که امروز عصر پیش از شروع دیدار بایرن مقابل کلن در ورزشگاه حضور داشت به دوربین شبکه اسکای آلمان گفت از منابعی شنیده است که فارغ از قهرمان شدن یا نشدن بایرن کار اولیور کان به عنوان مدیر عامل باشگاه تمام شده و او فصل دیگر این سمت را در اختیار نخواهد داشت.

ماتئوس در این باره گفت: "من از منابعم شنیده‌ام که زمان برای اولیور کان به پایان رسیده است. البته نمی‌توانم این را 100 درصد قطعی بگویم چون به هر حال حرف من بر اساس شنیده‌ها است. اما همه می‌دانیم که اولی چقدر با انتقاد مواجه بوده است. این را هم من اضافه کنم که در درون باشگاه هم خیلی‌ها انتقادهای تند و تیزی علیه او داشته‌اند. ولی اینکه آیا اکثریت هیئت مدیره علیه کان هستند یا نه را باید صبر کنیم و ببینیم."

1785737

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dro4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دورتموند از بایرن جلو زد/ زردپوشان در یک قدمی قهرمانی در آلمان