تاریخ انتشار: 1402/03/08 20:05
کد خبر: 5370

ریاض مثلث برمودای ستاره‌ها؛ پیشنهاد اغواکننده عربستان به دست کریم رسید

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
ریاض مثلث برمودای ستاره‌ها؛ پیشنهاد اغواکننده عربستان به دست کریم رسید

کریم بنزما از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی از جمع بازیکنان رئال مادرید، همواره در بهترین شرایط بوده و در فصل ۲۰۲۲ نیز کهکشانی‌ها را در مسیر فتح لیگ قهرمانان اروپا، یاری رساند. با این حال به‌دلیل افزایش سن و همچنین لزوم تجدید قوای رئال با بازیکنان جوان، گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی وی از رئال به گوش می‌رسد.

در ادامه این گمانه‌زنی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد وسوسه‌انگیز ۲۰۰ میلیون یورویی از یک باشگاه عربستانی به بنزما مطرح شده است.

به نوشته رسانه‌های اسپانیایی، بنزما احتمالا در هفته‌های آتی به این پیشنهاد جواب مثبت خواهد داد. گفته می‌شود قرارداد پیشنهادی این باشگاه که ظاهرا الاتحاد است، ۲ ساله بوده و سالانه ۱۰۰ میلیون یورو به جیب مرد فرانسوی سرازیر خواهد کرد.

بنزما پس از آنکه به‌دلیل مصدومیت آخرین فرصت همراهی آبی‌های فرانسه در جام جهانی را از دست داد و به قطر ۲۰۲۲ نرسید، همچنان در معاینات پزشکی باشگاه رئال شرکت کرده و به‌نظر می‌رسد که باتوجه به سن‌وسال بالا، مهره‌ای نیست که کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها بتواند روی او حساب کند.

هرچند بنزما در این فصل بهترین نسخه خود را به نمایش گذاشت و به‌طور مشخص در نیمه‌نهایی کوپادل‌ری برابر بارسلونا، درخشان ظاهر شد، آنچلوتی معتقد است که تغییرات زیادی باید در تیمش اعمال شود.

در سال‌های اخیر، لیگ برتر فوتبال عربستان به‌دلیل پیشنهادات وسوسه‌انگیز، یه یکی از مقاصد اصلی ستاره‌های اروپایی بدل شده و به‌تازگی نیز رونالدو با قراردادی هنگفت راهی النصر شده است. علاوه بر این، براساس گزارش‌ها، دولت عربستان به‌نیابت از باشگاه الهلال با پیشنهادی فریبنده دست به اغوای لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی باشگاه پی‌اس‌جی زده است. قرارداد مسی تابستان سال جاری با پاریسی‌ها تمام می‌شود.

به نظر می‌رسد عربستان سعودی که در ادامه بلندپروازی‌های همیشگی خود، در نظر دارد امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را از رقبا برباید، با کشاندن ستاره‌های میلیون دلاری، درصدد است تا توجه جهان به جلب کرده و در نهایت به قطب فوتبال خاورمیانه بدل شود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypgy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما: نقش من کلیدی تر از رونالدو و بیل بود
در مصاحبه با رادیو مونته کارلو