تاریخ انتشار: 1402/03/13 18:38
کد خبر: 5090

آسنسیو: با بغضی در گلو می‌گویم خداحافظ رئالی‌ها

مارکو آسنسیو که ساعتی پیش جدایی‌اش از رئال مادرید با بیانیه این باشگاه اعلام شد با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با رئال و هوادارانش خداحافظی کرد.
آسنسیو: با بغضی در گلو می‌گویم خداحافظ رئالی‌ها

مارکو آسنسیو رئال مادرید را ترک کرد؛ این خبری بود که امروز با انتشار بیانیه رسمی باشگاه اعلام شد. ستاره رئال دقایقی پیش با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با رئال و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت به خاطر محبت‌هایی که در سالهای حضورش در برنابئو از باشگاه و هواداران دریافت کرده تا ابد قدردان آنها خواهد بود.

آسنسیو در این پیام به علت جدایی‌اش هم اشاره کرد و گفت تصمیم گرفته در دوران فوتبالی‌اش مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و به دنبال پروژه‌ای می‌گشته که بتواند او را به هدف‌هایش برساند.

1855554

این ستاره اسپانیایی در رئال رشد و کرد و به ستاره تبدیل شد. او در این باشگاه به همه افتخارات ممکن دست یافت اما بعد از یک مصدومیت شدید از ناحیه زانو جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. آسنسیو در این فصل مذاکراتی طولانی با رئال انجام داد و بر اساس گزارش‌ها در برهه‌ای به تمدید قرارداد نزدیک شده بود اما نیمکت‌نشینی‌های او در بازی‌های مهم در ماه‌های اخیر در نهایت او را به این نتیجه رساند که وقت جدایی فرا رسیده است.

آسنسیو در پست ویدیویی خداحافظی‌اش با رئال گفت :" مادریدی‌های عزیز، با بغضی در گلو و احساساتی متناقض با شما صحبت می‌کنم. من از سن کم مادریدی شدم و رئال سالهای سال عشق من، رویای من و عزیزترین هدفم بود. من این شانس را داشتم که در این سالهای فوق‌العاده رویایم را جامه عمل بپوشانم. می‌خواهم به این وسیله تشکر عمیق خودم را به باشگاه رئال مادرید ابراز کنم، به هیئت مدیره، مربیان و همه کسانی که پشت صحنه خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا این باشگاه را به موسسه‌ای خاص تبدیل کنند. من و هم‌تیمی‌هایم در همه نبردها جنگیدیم و افتخار آفریدیم. نمی‌توانم فلسفه وجودی باشگاه یعنی هواداران را فراموش کنم. شما روح و موتور محرکه تیم هستید و برای من و ما شبهایی به یادماندنی ساختید که هرگز فراموش نمی‌کند. متشکرم مادریدیستاهای عزیز، به خاطر حمایت همه جانبه‌تان. ما در این مسیر زیبای فوتبالی بار دیگر به هم خواهیم رسید". 

1882930
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgnb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: آسنسیو از رئال مادرید جدا شد