تاریخ انتشار: 1402/03/13 19:00
کد خبر: 5089

دو ژاپنی، گزینه‌های ناپولی برای جانشینی کیم

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان نوشت پیوستن کیم مین جائه به منچستریونایتد در ماه جولای قطعی است و ناپولی از همین حالا جانشین این مدافع را شناسایی کرده است.
دو ژاپنی، گزینه‌های ناپولی برای جانشینی کیم

کیم فردا در آخرین مسابقه این فصل ناپولی بازی نخواهد کرد چون یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. با این حال در ورزشگاه مارادونا خواهد بود و به احتمال فراوان با هواداران تیم وداع خواهد کرد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود نوشت: «تمام افراد در ناپولی این را قطعی می‌دانند که کیم در ماه جولای به منچستریونایتد خواهد پیوست.» البته شیاطین سرخ باید منتظر ماه جولای و شروع فصل نقل و انتقالات بمانند تا این جابجایی را نهایی کنند.

در قرارداد کیم بندی وجود دارد که فقط برای تیم‌های خارج از سری آ معتبر است و در 15 روز اول ماه جولای فعال می‌شود. بر اساس این بند، او می‌تواند در صورت رسیدن پیشنهادی 50 میلیون یورویی از ناپل جدا شود.

ناپولی کیم را تابستان گذشته با پرداخت 18 میلیون یورو به فنرباغچه از این تیم ترکیه‌ای خرید. طبق گزارش روزنامه گاتزتا، ناپلی‌ها جانشین او را هم پیدا کرده‌اند و از بین دو ژاپنی، هیروکی ایتو از اشتوتگارت و کو ایتاکورا از گلادباخ، یکی جانشین بازیکن تیم ملی کره جنوبی می‌شود.

1882932
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqma3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپالتی: با این قهرمانی دیگر راحت زندگی می‌کنم