تاریخ انتشار: 1402/03/14 18:20
کد خبر: 5037

بدرقه نوجوانان ایران با حضور سرمربی تیم ملی/ قلعه نویی: مطمئنم دست پر باز می‌گردید

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان با حضور امیر قلعه نویی برگزارشد.
بدرقه نوجوانان ایران با حضور سرمربی تیم ملی/ قلعه نویی: مطمئنم دست پر باز می‌گردید

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷ امروز در مقابل ورودی هتل آکادمی فوبتلل برگزار شد.

 

* در این مراسم به جز بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی نوجوانان، مهدی نبی(نایب رئیس فدراسیون) امیر قلعه‌نویی(سرمربی تیم ملی بزرگسالان) رضا عنایتی(سرمربی تیم ملی امید) مهران فرقانی(سرپرست تیم ملی امید) میرشاد ماجدی(رئیس کمیته جوانان) پیشکسوتانی مثل حمید استیلی، علی سامره، علی نظر محمدی حضور داشتند.

قلعه‌نویی به عنوان اولین سخنران اعلام کرد: چند روز قبل جلسه خیلی خوبی با حسین عبدی داشتم و از همه چیز  لذت بردم. باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم در بخش کادرفنی و بازیکنان. این نوجوانان مثل نفرات بزرگسال بازی می‌کردند‌.

فوتبال شرایط خاص خودش را دارد‌. در اجلاس فیفا به دیدیه دشان گفتم اگر توپ شما دقیقه ۱۲۰ گل‌ می شد، قهرمان می‌شدید. 

مطمئنم با دست پر باز می‌گردیم. دست پر فقط نتیجه نیست بلکه همین که نماینده خوبی برای ایران باشید از همه چیز مهم تر است. در آینده ای نزدیک ۶_۵ نفر از همین تیم در ملی بزرگسالان هستند.

بروید در زمین بازی خودتان را انجام دهید و مطمئنم با دست پر برمی‌گردید. مطمئنم در آینده بسیار نزدیک، چند بازیکن از این تیم در تیم بزرگسالان خواهند بود. عبدی سرمایه سازی خوبی کرده و دعا می‌کنم با دست پر برگردید. ان‌شاالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کارهای مهمی انجام می‌دهیم.

حسین عبدی هم عنوان کرد: ممنونم از اینکه ما را بدرقه می‌کنید. در یک سال گذشته در چهار تورنمنت حضور داشتیم تا آماده تر شویم. از گوناگونی بازیکنان در سراسر ایران استفاده می‌کنیم و بعد از دیدن ۱۷ هزار نفر این بازیکنان اینجا هستند. همه دوست داریم شادی به لب مردم بیاید و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9bw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمرین ملی پوشان نوجوان+عکس