تاریخ انتشار: 1402/03/15 19:01
کد خبر: 4969

لوکاکو: 10 سال آینده متعلق به هالند و امباپه است

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر معتقد است ارلینگ هالند، حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان همراه با امباپه به‌زودی جانشین مسی و رونالدو خواهند شد.
لوکاکو: 10 سال آینده متعلق به هالند و امباپه است

 لوکاکو گفت وقتی بچه بوده، خانواده‌اش پول نداشته‌اند تا از طریق شبکه‌های پولی فینال لیگ قهرمانان را نگاه کنند؛ اما حالا او در یکی از این فینال‌ها بازی می‌کند: «نمی‌توانستم فینال لیگ قهرمانان را ببینم؛ ولی حالا به لطف خدا می‌توانم در یکی از آن‌ها بازی کنم. این‌که حالا در این موقعیت هستم و خانواده‌ام در ورزشگاه حضور دارد، زیبا است.»

 

از مهاجم اینتر سؤال شد جو حاکم بر اردوی این تیم چگونه است و آیا شباهتی بین اینتر او و اینتری که سال 2010 با مورینیو سه‌گانه را برد، وجود دارد؟ «خیلی شبیه است. نکته بامزه‌اش این است که خیلی از آن بازیکنان گروه 2010 می‌آیند و بازی‌های ما را نگاه می‌کنند و آن‌ها هم همین حس را دارند.»

1883698

«زیباست که جلوی احتمالاً بهترین تیم دنیا بازی کنی. می‌خواهم از آن لذت ببرم، نه این‌که زیر فشار باشم؛ فقط از لحظه لذت ببرم و به زمین بروم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرم.»

در نوک خط حمله سیتی، ارلینگ هالند است؛ مردی که تازه دوگانه را در کنار کفش طلای لیگ برتر برده است. لوکاکو در مورد او گفت: «فکر می‌کنم او همراه امباپه بر 10 سال آینده فوتبال سلطه خواهد داشت. آن‌ها واقعاً جای رونالدو و مسی را در دو سال آینده می‌گیرند.»

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg8q3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 درگیری در رختکن اینتر پس از تساوی دیرهنگام در لیگ قهرمانان اروپا