تاریخ انتشار: 1395/06/09 09:39
کد خبر: 264544

تولد زیدان والیبال ایران مبارک

پس از تولد محمد موسوی و قاسم کارخانه حالا نوبت به فرهاد قائمی رسید تا بانک سرمایه ای ها این بار برای او تولد بگیرند
تولد زیدان والیبال ایران مبارک

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، تیم والیبال بانک سرمایه که در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور دارد در همین مدت کوتاه تولد سه بازیکن خود را جش گرفته است.

قائمی از امروز به میدان می رود

فرهاد قائمی متولد 1989 میلادی در گنبد کاووس از دوره نوجوانی تا بزرگسالی، سلسله مراتب رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی را به درستی پیمود و با شایستگی هر چه تمام تر به قله رفیع افتخار رسید. چپ دست تکنیکی و باهوش والیبال ایران در بازی های المپیک ریو در دریافت و حمله هرکدام 49% اقدام پیروزمندانه 33% موفق به کسب امتیاز عالی گشت. او در دفاع روی تور و سرویس نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد تا گوشه ای از حقانیت فنی، شایستگی ها و ارزش های فردی خود را در بزرگترین عرصه بین المللی جهان والیبال به اثبات برساند. فرهاد قائمی که از سوی رسانه ها شیر ترکمن صحرا لقب گرفته است، به لحاظ روحی تاثیرات مثبت انکار ناپذیری در تیم ملی و تیم بانک سرمایه دارد.او را از این منظر “زیدان” والیبال ایران خوانده اند چرا که نقشی همه جانبه در تیم ملی کشورش اجرا می کند.

شیر فرهاد در حالی هم اینک در میانمار و در کنار دیگر ستاره های ملی پوش بانک سرمایه برای کسب عنوان قهرمانی آسیا تلاش می کند و شب تولد خود را جشن می گیرد که در سال 2008 و مسابقات هندوستان با 111 امتیاز در صدر جوانان دنیا قرار گرفت. اومی گوید:ما برای برگرداندن جام باشگاه های آسیا به ایران آماده هستیم، متاسفانه سال گذشته نماینده تایوان به این مهم دست یافته بود.

 

مصدومیت فرهاد از ناحیه کشاله ران

فرهاد قائمی دریافت کننده تیم بانک سرمایه در تمرین جدی روز جمعه قبل از شروع مسابقات مرحله دوم قهرمانی باشگاه های آسیا در کشاله رانش احساس درد کرد که شنبه با  تمرین قبل از بازی با نماینده ژاپن  و تشدید کشیدگی درجه یک کشاله رانش بازی نکرد . او به همین دلیل دومین  بازی مقابل چین تایپه را از دست داد  و تحت مداوا قرار گرفت. وی امروز هم سبک تمرین کرد. دکتر سیامک افروزی پزشک تیم بانک سرمایه گفت : فرهاد از دیروز تحت درمان است و به خاطر همین مقابل ژاپن بازی نکرد ،اما امروز برای پلی آف به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqk8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنکینگ جدید FIVB اعلام شد/ ایران در رتبه هفتم جهان

مهدوی: دیگر به تیم ملی والیبال فکر نمی‌کنم
خیلی‌ها مرا اذیت کردند اما آنها را به خدا می‌سپارم؛