تاریخ انتشار: 1395/06/10 11:38
کد خبر: 264361

جهانبخش؛ وینگری که بوی گل می‌دهد

علیرضا جهانبخش بر خلاف چهره آرام و موقرش در زمین بازیکن تند و تیزی است. وینگر راست آلکمار این روزها با اعتماد به نفس قابل ملاحظه ای تمرین می کند، به این خاطر که خود را پیدا کرده و پخته بازی می کند.
جهانبخش؛ وینگری که بوی گل می‌دهد

به گزارش فرتاک ورزشی، به  نظر می‌رسد کی روش رفته رفته  همان طور که روی سردار آزمون حساب باز کرده می خواهد علیرضا را هم در جمع مردان ثابتش قرار دهد. به عنوان وینگر راست.

سرمربی تیم ملی حتما بازی های این فصل آلکمار در لیگ برتر هلند و هم چنین جام یوفا را دیده. بازی هایی که در آن علیرضا هم گل زده و هم پاس گل داده. جهانبخش که بعد از حضور در نایمخن دومین فصل حضور در آلکمار را تجربه می کند به سرعت قابل ملاحظه ای در حال پیشرفت است و این جدا از توانمندی به خاطر خواست خودش است. تفاوت در بازی امروز علیرضا با بازی دیروز وی در بازی های آلکمار مشخص است. دوندگی او در مسیر ایجاد موقعیت و گلزنی است و بی تعارف باید به این نکته هم  اشاره کرد جهانبخش در فاز دفاعی هم حضور پر رنگ تری به نسبت گذشته دارد و این به خاطر تاکید فوتبال حرفه ای روی دفاع توامان با حمله است. نکته ای که البته کمتر مورد توجه فوتبالیست های ایرانی است. گرایش به حمله بیشتر از گرایش به دفاع مورد توجه فوتبالیست های ایرانی است.

 

 

پسر با ادب و تحصیلکرده فوتبال ایران و البته بی حاشیه با صعود به جام جهانی به یکی از آرزوهای بزرگش دست خواهد یافت و به نظر می رسد روز بازی با قطر روز اعتماد نهایی به علیرضا جهانبخش است. وینگری که هر لحظه بوی گل می دهد و خوشبختانه این روزها به داخل زدن برای کار ترکیبی را به خوبی یاد گرفته است و دیگر این طور نیست که فقط به کنار برود برای سانتر کردن یا کات بک.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdqk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوش ایرانی کاندیدای برترین بازیکن هلند