تاریخ انتشار: 1396/12/09 19:12
کد خبر: 158025

مهدی تیکدری: امکانات باشگاه مس مثل همیشه نبوده است/ نخعی مشکل تیم ما نبود/ بازی مقابل نساجی برایم خاص است

مهاجم مصدوم تیم فوتبال مس کرمان، به شرایط ایده‌آل خود دست پیدا کرده است و می‌تواند در بازی با نساجی، این تیم را همراهی کند.
مهدی تیکدری: امکانات باشگاه مس مثل همیشه نبوده است/ نخعی مشکل تیم ما نبود/ بازی مقابل نساجی برایم خاص است

 مهدی تیکدری مهاجم مس کرمان درخصوص رفع مصدومیتش گفت: در یکی از بازی‌های نیم فصل اول پای راستم ضربه شدیدی خورد و همان ضربه سبب شد تا چند ماه دور از میادین باشم و خداروشکر پس از 3 ماه، به شرایط ایده‌آل دست پیدا کرده‌ام و می‌توانم در بازی با نساجی به میدان بروم.

وی درخصوص بازی هفته آینده مقابل نساجی مازندران گفت: بازی با نساجی همیشه برایم خاص بوده است. به نظرم باشگاه نساجی یکی از بهترین هواداران لیگ یک را در اختیار دارد و بازی جلوی این تیم واقعا برایم لذت بخش است. آمادگی کامل برای کمک به مس را دارم و در صورت صلاح‌دید کادرفنی می‌توانم به میدان بروم.

تیکدری درخصوص عدم موفقیت مس در این فصل گفت: در کرمان، امسال همه می‌خواستند تا تیم به موفقیت برسد اما برخی کم و کاستی‌ها سبب شد تا وضعیت تیم اکنون اینجای جدول باشد و داریم تاوان آن اشتباهات را می‌دهیم. امکاناتی که در اختیارمان در این فصل قرار دادند خوب بود اما مثل همیشه نبود. مشکل تیم ما آقای نخعی نبود. ایشان یکی از فنی‌ترین مربیان کنونی فوتبال ایران هستند. 

مهاجم مس در خاتمه خاطرنشان کرد: دلم برای گل‌زدن خیلی تنگ شده است. انگیزه بالایی برای حضور مجدد در لیگ دارم و می‌خواهم مجددا به کورس آقای گلی باز گردم. هدف اول امسال من بهترین بازیکن و پدیده شدن است و بعدش انتقال به لیگ برتر. قطعا آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم ملی است که من نیز مستثنی نیستم و امیدوارم به این هدفم برسم تا خانواده‌ام را خوشنود کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r5k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ متن عاشقانه باشگاه مس کرمان در روز ولنتاین برای مهدی تیکدری!

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛