تاریخ انتشار: 1396/12/20 19:27
اختصاصی|
کد خبر: 156405

لیگ یک| خیال راحت وینگو در سیرجان؛ این دو گلر آماده و چالش انتخاب بهترین!

وینگو بگوویچ با خرید دو گلر خوب و باکیفیت، خیالش بابت حفظ دروازه تیمش راحت شده است.
لیگ یک| خیال راحت وینگو در سیرجان؛ این دو گلر آماده و چالش انتخاب بهترین!

 درحالی که گل گهر سیرجان فصل را با سعید رازانی آغاز کرد، او نتوانست در سیرجان چندان دوام بیاورد و باتوجه به مشکلاتی که رازانی با باشگاه گل گهر داشت، قراردادش را فسخ کرد تا وینگو به سراغ روزبه سینکی برود و این گلر باکیفیت را جذب کند. سینکی پاسخ اعتماد وینگو را در نیم فصل اول داد و در بازی‌هایی که به میدان رفت، بهترین عملکرد خود را داشت و همین امر سبب شد تا گل گهر در خیلی از بازی‌ها بازنده از زمین خارج نشود.

با آغاز نقل و انتقالات نیم فصل دوم، وینگو مجددا برای خرید یک گلر اقدام کرد و اینبار مهرداد بشاگردی را از تیم برق جدید شیراز خریداری کرد. گلری که تا پایان نیم فصل اول جزو سه دروازه‌بان برتر لیگ یک بود و با این رزومه خوب راهی سیرجان شد اما بی‌خبر از آنکه رقیبی سرسخت به نام سینکی در گل گهر وجود دارد که با کمی لغزش بشاگردی، می‌تواند او را تا پایان فصل نیمکت‌نشین کند.

پس از هفته‌ها، این هفته نوبت به روزبه سینکی رسید تا درون دروازه گل گهر قرار گیرد. سینکی در بازی گل گهر با نفت مسجدسلیمان درخشان ظاهر شد و اگر تک گل نفت نبود، مستحق حضور در تیم منتخب هفته را نیز داشت زیرا با واکنش‌های درخشانس، یکی از ارکان پیروزی تیمش بود. آمار سینکی و بشاگردی در گل گهر تقریبا مشابه هم می‌باشد و باید گفت خیال وینگو بابت داشتن گلری آماده راحت است. قطعا چالش اصلی وینگو در هفته‌های آینده این است که به بشاگردی میدان دهد، یا از انگیزه بالای سینکی استفاده کند و وی را فیکس کند. چالش شیرینی که هر مربی آرزوی داشتن آن را دارند زیرا گل نخوردن در فوتبال ایران، مهمتر از گلزدن است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9wre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماس باشگاه لیگ برتری با گلر گهر گهر سیرجان

دومین کلین شیت سینکی در روز نیمکت‌نشینی آرمان!
اختصاصی| گلر اول گل گهر انتخاب شد؛

دروازه‌بان شهرداری بندرعباس خواهان مطالباتش شد
اختصاصی| سینکی: شکایت کردم اما نامه به فدراسیون نرفت؛