تاریخ انتشار: 1397/01/03 07:07
اختصاصی|
کد خبر: 154984

اسپیدار تهران بالاتر از پرسپولیس؛ نقش اساسی حامد عباسی در موفقیت اسپیدار در راه لیگ دو!

اسپیدار تهران در این فصل مسابقات لیگ سه، بسیار موفق ظاهر شده و در راه صعود به لیگ دو می‌باشد.
اسپیدار تهران بالاتر از پرسپولیس؛ نقش اساسی حامد عباسی در موفقیت اسپیدار در راه لیگ دو!

 طبق آمار و ارقام به دست آمده در بین تیم‌های ایرانی از حیث گل زده، تیم اسپیدار تهران عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس تهران داشته است. در جدول رده‌بندی تیم‌های ایرانی از حیث گل‌زده، تیم شهرداری بندرعباس قرار دارد که با گل‌های فراوان یزدان عباسیان، موفق شده در 24 بازی خود در لیگ دو، 46 گل به ثمر برساند و میانگین 1/91 گل زده را در هر بازی به نام خود ثبت کند.

در رتبه دوم برترین تیم گلزن فوتبال ایران، اسپیدار تهران قرار دارد که اکنون در لیگ سه حضور دارد. اسپیدار در 11 بازی خود در لیگ سه، موفق شده 21 گل بزند و با آمار 1/90 گل زده در هر بازی، در رتبه دوم قرار گیرد. رتبه سوم اما به پرطرفدارترین تیم ایران تعلق دارد. پرسپولیس با زدن 41 گل در 25 بازی و ثبت میانگین 1/64 گل زده در هر بازی، در رتبه سوم قرار دارد و بادران نیز با 43 گل زده در 28 دیدار، رتبه چهارم این جدول را در اختیار دارد.

نکته جالب درخصوص تیم اسپیدار تهران آن است که یک بازیکن در این تیم نقش اساسی‌تری را اجرا کرده است. حامد عباسی هافبک نفوذی این تیم موفق شده در 11 دیداری که برای تیمش به میدان رفته، 6 گل بزند و 7 پاس گل نیز به هم‌بازی‌های خود بدهد. عباسی از 21 گل زده اسپیدار در لیگ سه، روی 14 گل تاثیر مستقیم داشته است و ستاره این روزهای اسپیدار، قطعا می‌تواند نقش مهمی در راه صعود این تیم به لیگ دو داشته باشد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9o5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمهماندار پرسپولیسی: قبول کن پرسپولیسی ها بیشترند/ بازیکن استقلال: پراید هم تعدادش بیشتره!